تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 16 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر که بر خدا توکل کند دشواریها برایش آسان شده و اسباب برایش فراهم گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799616508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش مي‌دهد؛مشكلات شهرداري خورموج تمام شدني نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش مي‌دهد؛مشكلات شهرداري خورموج تمام شدني نيست
با وجود تلاش‌هاي بي‌وقفه شهردار جديد خورموج براي حل مشكلات اين شهر، اما اخيرا اين شهرداري با اداره آب و گاز دشتي با مشكل برخورده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از شهرستان دشتي، احمد شيخياني صبح امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان دشتي ضمن انتقاد از مديريت و مجموعه آبفاي شهري خورموج گفت: پس از اينكه شهرداري را با 5 ميليارد و 500 ميليون تومان بدهي تحويل گرفتم و براي رفاه حال مردم كوچه‌هايي كه سال‌ها مردم انتظار آسفالت آنها را مي‌كشيدند با تمام مشكلات آسفالت كرده‌ايم ولي متاسفانه اداره فاضلاب شهري خورموج غير كارشناسي و بدون مجوز اقدام به تخريب مي‌كند كه به طور مثال مي‌توان از آسفالت كوچه شهيدان فقيه نام برد.

شهردار خورموج افزود: با توجه به بدهي‌هاي شهرداري دو اكيپ آسفالت در سطح شهر فعال هستند و شبانه روز حفاري‌ها را ترميم مي‌كنيم ولي اداره آبفاي شهري اين آسفالت‌ها را زير رو مي‌كند بدون اينكه با شهرداري هماهنگي شود.

وي اضافه كرد: صورتجلسه‌اي قبل شده و اداره آب تعهد داده كه لوله‌هاي مسير موسسه مسكن بسيجيان را جابجا كند ولي متاسفانه به موقع اقدام نكرده‌اند و اين جزء تعهدات اداره آب بوده است.

انتقاد شهردار خورموج از اداره گاز دشتي

شيخياني ضمن انتقاد از شركت گاز نيز گفت: مدير شركت گاز يازدهم آذر به ما قول داده بودند كه مبلغ يك ميليارد تومان بدهي را به شهرداري پرداخت كنند كه فقط 80 ميليون تاكنون پرداخت شده است.

وي ادامه داد: مدير شركت گاز در شهرستان نسبت به پرداخت مطالبات شهرداري اقدام و پيگيري نمي‌كند آيا بايد مجددا كار شركت گاز را تعطيل كنيم كه اين باعث نارضايتي مردم مي‎شود.

شيخياني يادآورشد: مبلغ يك ميليارد تومان از شركت گاز طلب داريم مبلغ 42 ميليون تومان هزينه گاز ما شده اعلام كرده‌اند در صورت عدم پرداخت ظرف 48 ساعت گاز شما را قطع مي‌كنيم و ما اعلام كرده‌ايم شركت گاز بدهي يك ميليارد توماني را به پرداخت كند ما هم 42 ميليون را فورا پرداخت مي‌كنيم.

مسئول آبفاي شهري خورموج نيز گفت: شهرداري اگر مي‌خواهد حفاري كند بايد به ما اعلام كند ما يك متر حفاري در شهر انجام نداده‌ايم چون نه لوله و نه پولش را داريم.

اكبر نجاتي افزود: وقتي لوله‌اي شكسته مي‌شود ما بايد آنرا ترميم كنيم.

حفاري‌ها تا 75 روز ديگر ادامه يابد

فرماندار شهرستان دشتي نيز تاكيد كرد: حفاري‌ها در شهرهاي شهرستان تا 75 روز ديگر ادامه يابد و بعد از آن هيچ اداره‌اي اجازه حفاري در سطح شهرهاي شهرستان نخواهد داشت.

سيد علي هاشمي افزود: در چهار شهر بادوله، كاكي، شنبه و خورموج حفاري‌ها بايد با هماهنگي فرماندار در كميسيون حفاري صورت گيرد.

وي در پاسخ به مسئول آبفاي شهري دشتي كه خطاب به شهردار گفت: كه نبايد تند برويد و تازه كار هستيد، خاطر نشان كرد: اگر نياز به تذكر باشد اين كار را فرماندار انجام مي‌دهد نه شما. آسفالتي كه توسط شهردار انجام گرفته چنانچه تخريب شود چهره خود را از دست خواهد داد و بايد به آن توجه داشت.

مسئول اداره آبفاي شهري خورموج نمي‎داند كه احمد شيخياني به عنوان شهردار نمونه استان و يكي از شاخص‌ترين شهرداران استان بوشهر و داراي سابقه چندين ساله در مسئوليت شهرداري است.

انتهاي پيام/66001/خ30

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن