تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819539126




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بروكراسي هاي دست و پاگير اداري كارآفرينان را از ادامه كار منصرف مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بروكراسي هاي دست و پاگير اداري كارآفرينان را از ادامه كار منصرف مي كند
كرج - خبرگزاري مهر: يك كارآفرين برتر البرزي با بيان اينكه كارآفريني در شرايط فعلي دشوار است، گفت: بروكراسي هاي اداري و دست و پاگير بسياري از كارآفرينان را از ادامه كار منصرف مي كند.

داوود رضايي در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: كارآفريني در شرايط فعلي بسيار دشوار است بنابراين مديران دولتي بايد از افرادي كه زمينه اشتغال جوانان كشور را فراهم مي كنند حمايت لازم را داشته باشند.

وي ادامه داد: اكثر كارآفرينان بيش از اين كه به حمايت مادي مسئولان كه در قالب تسهيلات بانكي خلاصه مي شود، نياز داشته باشند به حمايت هاي معنوي آنان نيازمندند.

وي اظهار داشت: در حال حاضر بروكراسي اداراي و قوانين دست و پاگير، بسياري از كارآفرينان را از ادامه راه منصرف مي كند و آنان را مجبور مي كند كه از هدف والاي خود كه همان كمك به رشد و توسعه اقتصادي كشور است، دست بكشند.

رضايي تاكيد كرد: در شرايط كنوني حتي ايجاد شغل براي يك نفر نيز نقطه مثبتي است كه مي تواند يك خانواده را از مشكلات اقتصادي نجات دهد.

وي در پايان گفت: از مسئولان البرزي انتظار داريم كه روند اخذ مجوز براي آغاز فعاليت كساني كه مي خواهند بخشي از مشكل بيكاري جوانان را حل كنند را تسهيل بخشند تا كارآفرينان با انگيزه بيشتري در راه اهداف متعالي خود گام بردارند.

اين كارآفرين برتر در زمينه توليد بستني فعاليت مي كند كه در حال حاضر در استان البرز 14 شعبه و در سراسر كشور 66 شعبه از محصولات توليدي آنها عرضه مي شود.

به گفته رضايي كارآفريني وي موجب اشتغال 800 نفر را تا كنون فراهم كرده است كه در صورت حمايت دولت اين ميزان به سالي 600 شغل جديد خواهد رسيد.

كد خبر: 2201187

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۱۰/۳ - ۰۸:۴۵

سه شنبه 3 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن