تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819200269




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه ورزقان خواستار شدلزوم توجه به زيرساخت‌هاي مناطق زلزله‌زده ورزقان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه ورزقان خواستار شدلزوم توجه به زيرساخت‌هاي مناطق زلزله‌زده ورزقان
امام جمعه ورزقان خواستار توجه به زيرساخت‌ها در مناطق زلزله‌زده ورزقان شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از ورزقان، حجت الاسلام مسعود مهدوي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته اين شهرستان اظهار كرد: ايستادگي در برابر استكبار امروز روح حسيني ميخواهد كه همان هدف امام حسين(ع) است و تسليم نشدن در مقابل زور و ستم و بايد امروزه از هدف قيام امام حسين (ع) الهام بگيريم و اگر بخواهيم عزت اسلام و دين حضرت محمد (ص) پايمال نشود سر تعظيم در مقابل استكبار فرود نياوريم كه اين كار سعادت اين دنيا و آخرتمان را تضمين خواهد كرد.

خطيب جمعه ورزقان افزود: همان‌طوري كه رهبر معظم انقلاب در بيانات خود در خصوص مذاكرات هسته‌اي بي‌اعتماد بودن به آنها را اظهار داشتند، امروزه اضافه كردن تحريم‌ها و شيطنت‌هاي گوناگون از طرف غربي‌ها و ادامه دادن به جنايت‌هاي گوناگون در كشورهاي مسلمان‌نشين خصوصاً عراق، سوريه، فلسطين، افغانستان و بحرين گواه همان حقيقت و پيش‌بيني رهبر معظم انقلاب است كه فرمودند عزت و عظمت كشور و اسلام را بايد حفظ كنيم.

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به دوم دي‌ماه روز اربعين سالار شهيدان، امام حسين را مظهر ايستادگي در مقابل زور و ستم ياد كرد و افزود: امروزه نام و قيام امام حسين(ع) بعد از گذشت دهها قرن الگويي براي تمام مسلمانان جهان است و حضور ميليون‌ها نفر شيعه و سني از اقصي نقاط جهان در مراسم بزرگداشت اربعين، نشان پايدار بودن قيام امام حسين است.

امام جمعه ورزقان با اشاره به چهارم دي‌ماه ميلاد حضرت مسيح بيان كرد: حضرت مسيح (ع) در زمان خود در مقابل ظلم و ستم ايستادگي كرد و هيچگاه زير بار ذلت نرفت.

‌حجت الاسلام مهدوي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به پنجم دي‌ماه روز ايمني در برابر زلزله، به زلزله سال گذشته شهرستان ورزقان اشاره كرد و از مسئولان و مردم در كاستن آلام و درد و رنج اهالي ارسباران و از خدمات انجام يافته نظام مقدس اسلامي در ساخت مسكن تشكر كرد و خواستار توجه به كارهاي باقي مانده از جمله زيرساخت‌ها در روستاها و شهر ورزقان شد.

انتهاي پيام/60001/ل30

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن