تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818793918




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بابل:زيرساخت‌هاي راه در بابل مناسب نيست


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بابل:زيرساخت‌هاي راه در بابل مناسب نيست
امام جمعه بابل با بيان اينكه زيرساخت‌هاي راه در اين شهرستان مناسب نيست گفت: از استاندار مازندران انتظار داريم با شايستگي كم‌كاري مديران گذشته را در اين خصوص جبران كند.


حجت‌الاسلام حسن روحاني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل با تبريك 26 آذرماه روز حمل و نقل به دست‌اندركاران ايمني جاده‌هاي مازندران اظهار داشت: لازم مي‌دانم از همه دست‌اندركاران امور حمل و نقل جاده‌اي مازندران كه مسئوليت حفاظت و حراست جان رانندگان و مسافران را به عهده دارند تقدير و تشكر كنم.

وي افزود: از جمله اموري كه در جامعه زمينه‌ساز ساير امور بوده و ساماندهي آن نقش مهمي در توسعه اقتصادي، فرهنگي و اجتماعي جامعه دارد مسئله حمل و نقل جاده‌اي است.

روحاني بيان داشت: استان مازندران برحسب شرايط اقليمي و ورود و خروج تعداد زيادي از رانندگان و مسافران از زيرساخت‌هاي مناسب جاده‌اي برخوردار نيست.

امام جمعه بابل تصريح كرد: از جمله مشكلات شهرستان بابل فقدان زيرساخت‌هاي لازم عبور و مرور درون و برون شهري است.

وي با ابراز تاسف از طولاني شدن پروژه كمربندي جنوبي بابل اذعان داشت: با توجه به اينكه جاده‌هاي بابل ترانزيتي و مسير عبور مسافران به تهران و مشهد مقدس است اما توجه چنداني نسبت به بهره‌برداري كمربندي جنوبي بابل انجام نشده كه اين امر نگران كننده است.

روحاني بيان داشت: با توجه به وعده‌هاي مكرر دولت گذشته شاهد پيشرفت فيزيكي چنداني در اين كمربندي نبوديم كه اميدواريم دولت تدبير و اميد با بهره‌برداري زودهنگام اين كمربندي بارقه اميد را در مردم بابل ايجاد كند.

وي با انتقاد شديد از نمايندگان وقت مردم بابل در مجلس شوراي اسلامي و برخي از مسئولان مازندران اظهار داشت: اين حق مردم بابل است بدانند كه نمايندگان وقت چه خيانت‌هايي در حق آنها روا كردند، زماني كه مي‌توانستند با دريافت بودجه عمليات اجرايي اين كمربندي را در اسرع وقت به اتمام برسانند به فكر كارهاي روزمره خود بوده و از حق مردم غافل شدند.

روحاني با تقدير از نگاه شايسته و دلسوزانه استاندار مازندران به مسائل شهرستان بابل اذعان داشت: اميدوارم استاندار مازندران اتمام پروژه كمربندي جنوبي بابل را در اولويت كارهاي شهرستان بابل قرار داده و با شايستگي،كم كاري‌هاي مسئولان گذشته را جبران كند.

انتهاي پيام/86009/

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن