تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819168773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه بابل:كمبودهاي ورزشي بانوان بابل رفع شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه بابل:كمبودهاي ورزشي بانوان بابل رفع شود
امام جمعه بابل با اشاره به اينكه بانوان اين شهرستان از نظر بهره‌مندي از امكانات ورزشي بسيار محروم هستند، گفت: از استاندار مازندران انتظار داريم با اجراي طرح‌هاي ورزشي كمبودهاي موجود را رفع كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحاني امشب در ديدار با مديرعامل شركت سبز فام دماوند بابل اظهار داشت: پيگيري براي اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي در بابل مردم اين شهرستان را به نگاه اعتدال‌گرايانه دولت اميدوار مي‌كند.

وي با اشاره به اينكه نگاه گذشته به بابل نگاه عدالت‌محور نبوده است، افزود: جاي بسي تاسف است كه شهرستان 500 هزار نفري بابل از دارا بودن بسياري از امكانات از جمله حداقل امكانات ورزشي محروم است.

روحاني با انتقاد از اجراي نامناسب طرح مسكن مهر در بابل بيان داشت: طرح مسكن مهر نه تنها مشكلات مردم اين شهرستان را رفع نكرده است بلكه به بدترين شكل ممكن در اين شهر اجرا شده و مردم را با مشكلات زيادي مواجه كرده است.

امام جمعه بابل تصريح كرد: از استاندار مازندران انتظار داريم با بازديد از پروژه‌هاي مسكن مهر در شهرستان بابل نسبت به بررسي و رفع مشكلات اقدام كند.

روحاني به فقر ورزشي بابل اشاره و تصريح كرد: بسيار نگران‌كننده است كه شهرستاني با 500 هزار نفر جمعيت فاقد استخر ورزشي است و مردم اين شهرستان براي استفاده از استخرهاي ورزشي به شهرهاي مجاور مراجعه مي‌كنند.

امام جمعه بابل با اشاره به اينكه كمبودهاي ورزشي براي بانوان بابل بسيار مشهود است، اظهار داشت: از استاندار مازندران انتظار داريم با اجراي طرح‌هاي ورزشي كمبودهاي موجود را رفع كند.

مديرعامل شركت سبز فام دماوند نيز با تقدير از پيگيرهاي امام جمعه بابل براي توسعه اين شهرستان اظهار داشت: با تمام توان براي توسعه فعاليت‌هاي فرهنگي و ورزشي بابل تلاش مي‌كنيم.

مسعود فلاح از اجراي طرح گردشگري در سد شياده بابل خبر داد و افزود: در حال حاضر سرمايه‌گذار طرح گردشگري سد شياده انتخاب شده و به‌زودي با حمايت استاندار مازندران اين طرح بزرگ در بابل اجرايي مي‌شود.

فلاح ساماندهي كارگران ساختماني و ميداني بابل را يكي ديگر از طرح‌هاي در دست اجرا در اين شهرستان برشمرد و افزود: با حمايت استاندار مازندران، به‌زودي كارگران شهرستان بابل ساماندهي و داراي جايگاه مستقل مي‌شوند.

وي خواستار حمايت جدي مسئولان از سرمايه‌گذاران بخش خصوصي براي اجراي طرح‌هاي توسعه‌اي اين شهرستان شد.

انتهاي پيام/86009/غ30

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن