تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819365937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار فارس منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: معاون برنامه ريزي و اشتغال استاندار فارس منصوب شد
شيراز - خبرگزاري مهر: رحماني فضلي وزير كشور با پيشنهاد احمدي استاندار فارس ، ساسان تاجگردون را به عنوان معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري فارس منصوب كرد.

به گزارش خبرگزاري مهر، در بخشي از اين حكم آمده است: بنا به پيشنهاد استاندار محترم فارس و تائيد معاون توسعه مديريت و منابع انساني وزارت كشور به موجب اين حكم به سمت معاون برنامه ريزي و اشتغال استانداري فارس منصوب مي شويد.

اميد است ضمن تلاش در جهت ايجاد هماهنگي و تعامل با كليه نهاد ها، سازمان ها و دستگاههاي كشوري و لشكري استان و بهره گيري از استعداد ها و توانمندي نيروي هاي لايق، دلسوز و كارآمد در پيشبرد اهداف و سياست هاي دولت تدبير و اميد و وزارت متبوع و نيز خدمت رساني هر چه بيشتر به مردم شريف استان موفق باشيد.

سرپرست جديد فرمانداري شهرستان خنج معرفي شد

سرپرست جديد فرمانداري شهرستان خنج در مراسمي با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري فارس و نماينده مردم لارستان، خنج و گراش در مجلس شوراي اسلامي معرفي شد.

در اين مراسم كه با حضور مديركل سياسي و انتخابات استانداري و مسئولين شهرستان خنج برگزار شد دكتر كمال فيروزآبادي با بيان اينكه حضور مديران در مناصب و مسئوليت ها موقتي است اما تصميمات مديريتي و كارها نبايد موقتي تلقي شود، اظهار داشت: تهيه طرح جامع و راهبردي براي شهرستان خنج بر اساس مطالعات كارشناسانه، بايد در دستور كار مديران شهرستان قرار گيرد و بر اساس آن جايگاه شهرستان خنج در سال پاياني سند چشم انداز توسعه كشور، طراحي و ترسيم شود.

وي تاكيد كرد: همه اجزاء شهرستان بايد بر اساس يك سند جامع عمل كنند و رفت و آمد مديران نبايد تاثيري در جهت گيري ها و عمل به برنامه ها با هدف خدمت به مردم داشته باشد.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار فارس تغيير مديران را موجب تكامل و پيشرفت جامعه دانست و خاطر نشان كرد: بر اساس سياست اصولي دولت يازدهم و تاكيدات استاندار فارس، به منظور تشويق و ايجاد انگيزه در كارشناسان و مديران، نيروهاي لايق و كارآمد، شناسايي و براي تصدي مسئوليت هاي استان معرفي خواهند شد.

فيروزآبادي زمان تغييرات فعلي فرمانداران را در اوائل آغاز فعاليت دولت يازدهم، مطلوب مناسب دانست و خواستار برنامه ريزي دقيق و كارشناسانه آنان براي توسعه و پيشرفت شهرستان ها در چند سال آينده شد.

وي با اشاره به اين كه دوران سخت تحريم ها گذرا بوده و كشور بايد همانند همه سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي از اين موانع عبور كند، گفت: بايد تلاش كنيم با تكيه بر استعداد و توان داخلي به رشد و پيشرفت دست پيدا كنيم.

فيروزآبادي افزود: كشورمان داراي انرژي ارزان، نيروي انساني توانمند، معادن فراوان و بازار گسترده است و با مديريت مطلوب مي توانيم شرايط بسيار خوبي را براي مردم رقم بزنيم.

وي با تاكيد بر اين كه رشد تك بعدي موجب ناهنجاري هاي فراواني مي شود و بروز جنگ هاي جهاني نشان دهنده اين نوع از توسعه بدون معنويت است، اظهار داشت: پيشرفت مطلوب، مبتني بر وحي، معنويت و ولايت است كه نتيجه آن سعادت دنيا وآخرت خواهد بود.

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار فارس با تاكيد بر اين كه آينده كشور اميدوار كننده است و بايد با وحدت و همدلي به آن دست پيدا كنيم، خاطر نشان كرد: آينده كشور جزء جزء ساخته مي شود و همه بخش هاي كشور بايد ساخته شود تا رشد و پيشرفت صورت بگيرد.

در اين جلسه ضمن تقدير از صادق كريمي فرماندار سابق شهرستان، مختار عباسي به عنوان سرپرست جديد فرمانداري خنج معرفي شد.

كد خبر: 2199294

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۰:۱۶

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن