تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819687333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كنارگذر ساحلي رامسر پروژه استراتژيك است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كنارگذر ساحلي رامسر پروژه استراتژيك است
رامسر - خبرگزاري مهر: وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح كشور گفت:پروژه كنارگذر ساحلي رامسر از پروژه هاي ملي و استراتژيك كشور است كه با بهره برداري از آن شاهد تحولي بزرگ در صنعت گردشگري و رفع معضل ترافيك شهرستان خواهيم بود.

سردار حسين دهقان بعد از ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشيه بازديد از پروژه كنار گذر ساحلي رامسر،احداث اين پروژه را مثبت ارزيابي كرد.

وي افزود: اين پروژه نياز به هزار ميليارد تومان اعتبار دارد كه رهاورد اين سفر در نشست تخصصي وزارت دفاع تصميماتي خواهد بود كه روند ساخت اين پروژه را شتاب مي بخشد.

فرماندار رامسر نيز گفت:در نشستي كه با وزير دفاع صبح امروز داشتيم مشكلات پروژه كنارگذر ساحلي رامسر نظير آزاد سازي زمين ،تامين مصالح مورد نياز جهت استيصال از دريا و تامين اعتبار اين پروژه مورد بحث و بررسي قرار گرفت و رويكرد وزير دفاع پس از بازديد از اين پروژه و كسب اطلاع از روند پيشرفت آن مثبت بود.

رستم زرودي افزود: اين پروژه در سه فاز درحال اجرا است كه هر محور از آن 580 متر در داخل دريا پيشرفت فيزيكي دارد.

فرماندار رامسر اضافه كرد: تاكنون چهل ميليارد تومان براي پروژه كنار گذر ساحلي اعتبار هزينه شده است.

پروژه كنار گذر ساحلي رامسر به طول حدود 10 كيلومتر داخل دريا ،توسط سرمايه گذار بخش خصوصي و با هدف حل معضل ترافيك عبوري شهر و توسعه گردشگري در شهرستان رامسر در حال احداث است كه حدود 46 متر عرض وشامل 4 خط رفت و 4 خط برگشت خودرو است و دو خط راه آهن نيز براي آن پيش بيني شده و مدت مطالعه و اجرا ي آن سه سال و نيم است.

اين پروزه توسط قرار گاه سازندگي خاتم الوصيا در حال ساخت است.

كد خبر: 2197703

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۶ - ۱۵:۳۹

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن