تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806884373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نوبخت اعلام كرد؛ اولويت‌بندي دولت براي اجراي پروژه‌ها در سال 93


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: نوبخت اعلام كرد؛ اولويت‌بندي دولت براي اجراي پروژه‌ها در سال 93
۱۸۴ طرح از پروژه‌هاي كه ۸۰ تا ۱۰۰ درصد پيشرفت فيزيكي و ۶۲ طرح از پروژه‌هايي كه بين ۲۰ تا ۸۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارند - كه در مجموع ۲۴۶ طرح مي‌شود - را در سال آينده به اتمام مي‌رسانيم. نوبخت اعلام كرد؛ اولويت‌بندي دولت براي اجراي پروژه‌ها در سال 93


سخنگوي دولت با تشريح اولويت‌بندي دولت در بودجه ۹۳ براي اجراي پروژه‌هاي عمراني كشور، اظهار كرد: در بودجه ۹۳ به پروژه‌هايي با كمتر از ۲۰ درصد پيشرفت، منابع كمتر و به پروژه‌هايي با بيش از ۸۰ درصد پيشرفت، منابع مالي بيشتري اختصاص داده شده است.

به گزارش ايلنا، محمدباقر نوبخت در برنامه تلويزيوني پايش، به بررسي نحوه تخصيص بودجه به طرح‌هاي عمراني پرداخت و در تشريح رويكرد تخصيص بودجه و گفت: ما به پروژه‌هايي كه بين صفر تا ۲۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارند منابعي اختصاص مي‌دهيم اما اين منابع قابل ملاحظه نيست و اينگونه نيست كه اين پروژه‌ها خوب رشد كنند.

وي ادامه داد: به پروژه‌هايي كه بين ۲۰ تا ۸۰ درصد پيشرفت دارند نيز منابعي اختصاص داده مي‌شود تا اين پروژه‌ها هم فعال باشند اما تمركز كار خود را عمدتاً روي پروژه‌هايي گذاشته‌ايم كه بين ۸۰ تا ۱۰۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارند.

معاون رييس‌جمهور با اشاره به عزم دولت براي اتمام پروژه‌هاي نيمه‌تمام كشور بر اساس اولويت‌بندي، گفت: ۱۸۴ طرح از پروژه‌هاي كه ۸۰ تا ۱۰۰ درصد پيشرفت فيزيكي و ۶۲ طرح از پروژه‌هايي كه بين ۲۰ تا ۸۰ درصد پيشرفت فيزيكي دارند - كه در مجموع ۲۴۶ طرح مي‌شود - را در سال آينده به اتمام مي‌رسانيم.

نوبخت اضافه كرد: كاري كه ما مي‌توانيم با اين منابع انجام بدهيم به اين ترتيب است كه براي سال آينده با اين منابع ضمن اينكه به طرح‌هاي عمراني صفر تا ۲۰ درصد و ۲۰ تا ۸۰ درصد مي‌رسيم، بيشتر تمركز خود را روي طرح‌هاي با پيشرفت فيزيكي بالاي ۸۰ درصد مي‌گذاريم.

وي‌ با بيان اينكه «سال آينده ۳۸۹ كيلومتر آزادراه را در قالب دو طرح به پايان مي‌رسانيم»، افزود: در سال آينده همچنين ۴۴۱ كيلومتر راه اصلي، ۱۸۰ كيلومتر بزرگراه، ۱۷۰ كيلومتر راه جديد را تكميل مي‌كنيم. بيش از ۲۰۷ هزار نفر از جمعيت را تحت پوشش فاضلاب شهري به صورت جديد قرار مي‌دهيم و بيش از ۲. ۶ درصد از جمعيت تحت پوشش برخوردار از آب روستايي را افزايش مي‌دهيم.

معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رييس‌جمهور ادامه داد: ۱۵۰ مگاوات ظرفيت جديد برقي ايجاد مي‌كنيم، ۴۰۰۰ مگاوات ظرفيت نيروگاهي جديد را به اتمام مي‌رسانيم و بيش از ۹۰۶ ميليون متر معكب به ذخاير آبي كشور مي‌افزاييم.

نوبخت همچنين گفت: آبرساني به بيش از ۳۳ هزار هكتار از مزارع، آبرساني جديد به ۱۰ شهر، افزايش ۲۷۵ هكتار به فضاي محيط زيستي و نصب سيستم كنترلينگ هوا در ۲۰ شهر، بيابان‌زدايي از بيش از ۳ ميليون هكتار، ايجاد ۸۰۰ هزار متر مربع فضاي آموزشي، تحويل ۵ هزار كلاس درس، ايجاد ۲۵ سالن سرپوشيده چند منظور و ايجاد ۶ هزار تخت بيمارستاني در قالب ۴۷ بيمارستان و همچنين افزايش بيش از ۶ هزار متر مربع به فضاي آموزشي و دانشگاه‌هاي كشور، از طرح‌هايي است كه دولت در سال آينده به بهره‌برداري مي‌رساند.

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن