تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819370403




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فاز اول مشاوره پروژه عارضه يابي سازماني در شركت برق منطقه اي سمنان اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: فاز اول مشاوره پروژه عارضه يابي سازماني در شركت برق منطقه اي سمنان اجرا شد
سمنان - خبرگزاري مهر: معاون منابع انساني شركت برق منطقه اي سمنان از آغاز فاز اول مشاوره پروژه عارضه يابي سازماني در شركت برق منطقه اي سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسداله مزداراني صبح يكشنبه در حاشيه اجراي فاز اول مشاوره پروژه عارضه يابي سازماني در شركت برق منطقه اي سمنان افزود: ايم طرح با هدف ارتقاء سطح دانش و بهبود عملكردمديران، پروژه توسعه مديريت در اين شركت تدوين و در سالهاي 90 و 91 نيز به انجام رسيده است.

وي ادامه داد: پروژه عارضه يابي سازماني براي تمامي كارشناسان شركت برق منطقه اي سمنان اعم از حوزه ستادي و عملياتي و اپراتور پست هاي انتقال و فوق توزيع در سطح استان اجرا مي شود.

معاون منابع انساني شركت برق منطقه اي سمنان، بدست آوردن نقاط مثبت اخلاق شخصي و حرفه اي كاركنان به تفكيك سطوح كارشناسي و اپراتوري، شناسايي منشاء مشكلات مربوط به كارشناسان و اپراتور ها و مديران و ارائه راهكار در اين خصوص به منظور بر طرف كردن مشكلات سازماني با رويكرد افزايش سطح انگيزش كاركنان را از اهداف مهم اجراي اين پروژه برشمرد.

مزداراني در خاتمه، مشاوره باليني براي هر يك از كاركنان، تكميل پرسش نامه ها، تحليل يافته ها و تهيه گزارش پاياني كه در آن راهكارها براي گروه مخاطبان و بصورت مشخص در حوزه هايي نظير آموزش و ارگونومي تدوين شده است را از مراحل انجام اجراي اين پروژه برشمرد.

كد خبر: 2195961

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۴ - ۱۳:۵۱

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 73]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن