تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  بنر تستی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819182824




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فارس گزارش مي‌دهدتقدير از محققان كشاورزي در سكوت/ خبرنگاران به پايان مراسم رسيدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فارس گزارش مي‌دهدتقدير از محققان كشاورزي در سكوت/ خبرنگاران به پايان مراسم رسيدند
مراسم تقدير از محققان كشاورزي كشور امروز برگزار شد، اما به دليل دعوت ديرهنگام، خبرنگاران فرصتي براي پوشش اين برنامه مهم خبري پيدا نكردند.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، مراسم تقدير از پژوهشگران و محققان بخش كشاورزي امروز در حالي با حضور رئيس مجلس شوراي اسلامي و وزير جهاد كشاورزي برگزار شد كه خبرنگاران نتوانستند اين مراسم مهم را پوشش دهند.

بعد از شروع برنامه در سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج واقع در ولنجك، خبرنگاران به صورت تلفني از سوي روابط عمومي وزارت جهاد كشاورزي دعوت شدند، اما زماني به مراسم رسيدند كه تمام شده بود.

ورود خبرنگاران به برنامه همزمان شد با خروج مدعوين و رئيس مجلس شوراي اسلامي و وزير جهاد كشاورزي هم سخنراني‌هايشان را انجام داده و محل را ترك كرده بودند.

يكي از مسئولان سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي به خبرنگار فارس گفت:موضوع برگزاري مراسم تقدير از پژوهشگران و محققان كشاورزي هفته گذشته به روابط عمومي وزارت جهاد اعلام و بر اطلاع‌رساني تاكيد شده بود.

يكي از مدعوين در حالي كه پله‌هاي اين سازمان را پايين مي‌آمد به خبرنگار فارس گفت: وزير جهاد كشاورزي از نبودن خبرنگاران براي پوشش مراسم خيلي ناراحت شد و به اطرافيان در اين باره تشر زد.

به هر حال مسير طولاني تا ولنجك(شمالي ترين نقطه تهران) توسط خبرنگاران طي طريق شد اما تلاش آنها براي پوشش اين برنامه مهم بي‌نتيجه ماند.

تحقيق در بخش كشاورزي بسيار حايز اهميت است زيرا در 30 سال آينده 70 درصد توليد غذاي كشور تنها به كمك محققان امكانپذير مي‌شود.

توسعه كشت به دليل محدوديت زمين كشاورزي و آب در آينده امكانپذير نيست و به همين دليل تامين غذاي آينده كشور بر دوش محققان كشور خواهد بود،همچنانكه اكنون نيز تاثير بسيار زياد آنها در توليد غير قابل انكار است.

اطلاع رساني زحمات اين عزيزان فرصت مغتنمي مي‌شد تا محققان كشور در ادامه راه طولاني تحقيق دلگرم‌تر پيش روند و البته مردم هم ازكارهاي انجام شده در اين بخش مطلع شوند.

يك محقق براي كار تحقيقي اصلاح بذر و نژاد تقريبا 12 سال زحمت مي‌كشد.

از سوي ديگر اطلاع رساني به مردم وظيفه هم دستگاه‌ها است، مردم بايد از اتفاقاتي كه در دستگاه‌هاي دولتي مي‌افتد، مطلع شوند و نيز وظيفه دستگاه‌ها است كه براي اطلاع رساني به مردم با رسانه‌ها همكاري بيشتر كنند.

انتهاي پيام/م

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن