تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819467712




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي دومين روز متواليمدارس شهرستان هيرمند تعطيل اعلام شد/ آلودگي هوا در هيرمند 5 برابر حد نرمال


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: براي دومين روز متواليمدارس شهرستان هيرمند تعطيل اعلام شد/ آلودگي هوا در هيرمند 5 برابر حد نرمال
فرماندار هيرمند گفت: بر اثر شدت وزش توفان شن در هيرمند، براي دومين روز متوالي مدارس هيرمند در تمام مقاطع تعطيل اعلام شد.


سلطانعلي دهمرده امروز در گفت‎و گو با خبرنگار فارس در هيرمند اظهار داشت: وزش توفان شديد همراه با گرد و خاك كه از روز گذشته در هيرمند آغاز شده، با كاهش شديد دماي هوا و افزايش چشمگير ميزان آلودگي هوا مشكلات زيادي را براي ساكنان روستاهاي شهرستان هيرمند به وجود آورده است.

فرماندار هيرمند عنوان كرد: از آنجائيكه كانون بحران توفان در سيستان به واسطه خشكي درياچه هامون در هيرمند قرار دارد، بسياري از روستاهاي حوزه شمالي هيرمند كه در نزديكي درياچه هامون قرار دارند در وضعيت كاملا بحراني به سر مي‌برند.

اين مسئول گفت: در اين روستاها در زمان توفان معابر روستا از ماسه بادي پر شده و تردد در اكثر اوقات غيرممكن مي‌شود به همين دليل براي دومين روز متوالي مدارس هر سه مقطع در شهرستان هيرمند امروز نيز تعطيل شد.

وي گفت: تاكنون هيچ كمكي براي ماسه روبي معابر روستايي از بيرون شهرستان انجام نشده و سعي شده تا با امكانات شهرستاني بتوانيم تاحدودي مشكلات منطقه را حل كنيم، اما شدت بحران بسيار زياد بوده به طوري كه در برخي روستاها ماسه تا پشت پنجره‌هاي منازل انباشته شده است.

دهمرده عنوان كرد: امروز ميزان ذرات معلق در هوا 3250 ميكروگرم بر متر مكعب است كه اين رقم بيش از 21 برابر حد نرمال و پنج برابر حد بحران است.

فرماندار هيرمند اذعان داشت: از روز گذشته تاكنون 38 نفر از اهالي روستاهاي شهرستان هيرمند به دليل مشكلات تنفسي به درمانگاه‌ها مراجعه و به صورت سرپايي تحت درمان قرار گرفته‌اند.

اين مسئول در پايان متذكر شد: خوشبختانه از لحاظ تردد در مسيرهاي اصلي شهرستان در حال حاضر مشكلي وجود ندارد.

انتهاي پيام/75004/ن۳۰

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن