تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداى والا مى فرمايد: وقتى بنده من كار نيكى اراده كند و نكند آن را يك كار نيك براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819176547




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزايش 32 درصدي سرانه ورزشي بوشهر/ تكميل پروژه‌هاي داراي 80 درصد پيشرفت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: افزايش 32 درصدي سرانه ورزشي بوشهر/ تكميل پروژه‌هاي داراي 80 درصد پيشرفت
بوشهر - خبرگزاري مهر: مديركل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: سرانه فضاي ورزشي در استان بوشهر 68 سانتي متر بود اما اكنون سرانه ورزشي در استان به 90 سانتي متر افزايش يافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جمشيدي عصر دوشنبه در نشست با روساي هيئت هاي ورزشي كه با حضور نماينده بوشهر، گناوه و ديلم در مجلس شوراي اسلامي در سالن جلسات اداره كل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: بودجه اي كه در سال 92 براي ورزش و جوانان استان اختصاص يافته در برابر ساخت يك پروژه ورزشي و ديگر مشكلات هيئت ها و ورزشكاران استان قابل مقايسه نيست و جوابگوي مشكلات و نيازهاي ورزش و جوانان استان نمي باشد.

وي در ادامه تصريح كرد: با اين همه كمبود اعتبارات در بخش پروژه هاي عمراني نسبت به ساير استان ها جلوتر هستيم و تا پايان سال نيز تعدادي از بهترين پروژه هاي ورزشي در سطح استان به بهره برداري خواهند رسيد.

اعتبار ورزش بوشهر بيشتر از مجموع اعتبارات شش استان ديگر

مدير كل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: تا قبل از ورود بنده به مديريت ورزش و جوانان استان، سرانه فضاي ورزشي در استان بوشهر 68 سانتي متر بوده ولي با وجود اينكه دو سال مديريت بنده در اين اداره كل با كمبود اعتبارات مواجه بودم، اما اكنون سرانه ورزشي در استان به 90 سانتي متر افزايش يافته است.

جمشيدي يادآور شد: بنده در سال 90 با همكاري كارشناسان و معاونين اداره كل توانستيم 40 ميليارد تومان اعتبارات عمراني براي ورزش استان تصويب كنيم كه تخصيص 100 درصد شد كه اگر اعتبار شش استان را جمع كنيد به ميزان اعتباري كه ما جذب كرديم نخواهد شد و اين در طول مديريت اداره كل ورزش و جوانان استان بي نظير بوده و سابقه نداشته است.

تلاش براي تكميل پروژه‌هاي داراي 80 درصد پيشرفت

وي تاكيد كرد: سياستم در سال 92 بر اين پايه است كه اول پروژه هاي ورزشي بالاي 80 درصد پيشرفت فيزيكي را به اتمام برسانم و بعد به ديگر پروژه‌ها خواهيم پرداخت، ولي باز با وضعيت موجود كا را روبه جلو بردن بسيار سخت و سنگين است اما با وفاق و همدلي تمامي كارها را جلو برده ايم.

مدير كل ورزش و جوانان استان بوشهر بيان كرد: در سال 92 تنها 200 ميليون تومان براي تعمير و تجهيز اماكن ورزشي سطح استان اختصاص يافته است كه ما فقط براي تجهيز وسايل سرمايشي اماكن ورزشي و هيئت ها 40 ميليون تومان تاكنون هزينه نموده ايم و اين اعتبار جوابگوي 43 هيئت ورزشي نيست ولي باز با پيگيري هايي كه با مديريت برنامه ريزي استانداري داشتيم در صدد هستيم 100 ميليون تومان ديگر نيز به اين اعتبار اختصاص دهيم تا بتوانيم دردي از روي دوش هيئت هاي ورزشي برداريم.

در سال 92 همانند ديگر استان‌ها با مشكل منابع مالي روبرو هستيم

وي گفت: در تمام سفرهاي رياست جمهوري هيچ اداره كلي نتوانست 5 ميليارد تومان اعتبار جذب كند و تنها اداره كل ورزش و جوانان استان بوشهر بود كه توانست اين اعتبار را اجرايي كند و بر اساس برنامه ريزي هاي كارشناسي شده اين اعتبار را بين

هيئت‌هاي ورزشي و شهرستانها تزريق كرديم به گونه اي كه در سال 91 مبلغ 750 ميليون تومان به هيئت‌هاي ورزشي و 650 ميليون به شهرستان‌ها به صورت مستقيم پرداخت كرديم ولي در سال 92 همانند ديگر استانها با مشكل منابع مالي روبرو هستيم.

جمشيدي با بيان اين كه استاندار جديد بوشهر در همين مدت كوتاه كه آمده اند به صورت جدي پيگير موضوعات و مشكلات ورزش و جوانان استان مي باشد، افزود: اكنون بايد با ارتباط خوبي كه دكتر سالاري با مجموعه نفت و گاز دارند استفاده بهينه را ببريم و دوباره مصوبه 5 ميليارد توماني كمك وزارت نفت به ورزش استان را احياء كنيم، چونكه بنده در زمان تدوين اين مصوبه نوشته بودم كه اين اعتبار ساليانه به ورزش استان تزريق شود و دائمي باشد كه اگر اين امر محقق گردد مي تواند ورزش استان نجات بدهد.

كمكي از سوي گمرك و اداره بندر بوشهر به ورزش استان نشده است

مديركل ورزش و جوانان استان بوشهر اظهار كرد: تاكنون هيچ كمكي از سوي گمرك و اداره بندر بوشهر به ورزش استان نشده و حتي كمك نيروگاه اتمي نيز به صورت مقطعي بوده كه بايد با يك خرد جمعي كمك اين حوزه ها را در ورزش استان بكار بگيريم.

جمشيدي با اشاره به ساخت پيست تارتان در بوشهر تاكيد كرد: در طول 35 سالي كه از انقلاب اسلامي گذشته تا قبل از بنده هيچ شخصي جرات نكرده بود براي اين استان كه در رشته دوميداني قهرمانان بسياري براي كشور پرورش داده براي ساخت يك پيست تارتان حرفه اي اقدامي كند.

وي افزود: بنده به طور مسقيم براي ساخت پيست ورود كرده و حتي سه بار در بوشهر مناقصه گذاشتيم و شخصي جلو نيامد تا اينكه اداره كل با پيگيري‌هاي لازم پيمانكاري براي ساخت پيست پاي كار آورد كه اكنون به مرحله آسفالت رسيده است.

پيست با كيفيت نيازمند دو ميليارد تومان اعتبار است

جمشيدي تصريح كرد: پيست باكيفيت دو ميليارد تومان براي اتمام آن هزينه نياز دارد كه پيگير تحقق اعتبار آن هستيم ولي ما مي توانيم كمتر از يك هفته با 700 ميليون تومان هم پيست را ساخت كنيم ولي اين پروژه ها در شان استان و ورزشكاران غيور و با استعداد ما نيست و مي خواهيم يك كار نمونه در استان كه در شان جوانان و ورزشكاران ما است اجرا كنيم.

وي در پايان تاكيد كرد: گاها مي گويند اگر شهرداري بخواهد به ورزش كمك كند از پول كارگرانش مي زند و در اختيار ورزش و ساير حوزه ها قرار مي دهد، كه بايد اعلام كنم كه ما طرح و برنامه ريزي هاي دقيقي براي گرفت كمك و حمايت مالي از شهرداري طراحي كرده ايم كه هيچ ارتباطي با منابع مالي كارگران و كاركنان شهرداري ندارد.

جمشيدي تاكيد كرد: اگر اين گونه باشد خود ما اولين مخالف هستيم كه حقي از كارگران زحمتكش شهرداري ضايع شود ولي مطمئن باشيد كه كمك شهرداري به ورزش استان هيچ صدمه اي به قشر كارگران عزيز نخواهد زد.

كد خبر: 2197014

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۸:۱۲

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن