تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس چهل روز خود را براى خدا خالص كند چشمه هاى حكمت از قلب وى بر زبانش جارى مى شو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802695059




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخالفت با ادغام دانشگاه ايران/ هيچ زلزله اي ديگر دانشگاه را نمي لرزاند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: مخالفت با ادغام دانشگاه "ايران"/ هيچ زلزله اي ديگر دانشگاه را نمي لرزاند
درمراسم توديع و معارفه رياست دانشگاه علوم پزشكي ايران رئيس سابق دانشگاه عنوان كرد ما با اين ادغام مخالف بوديم اما چون تصميم نظام بود از آن تبعيت كرديم، سرپرست جديد دانشگاه نيز يادآورشد بايد پايه هاي دانشگاه ايران را طوري بسازيم تا هيچ زلزله اي نتواند آن را بلرزاند .

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز دوشنبه مراسم توديع و معارفه دكتر مسعود اعتماديان و دكتر سيد جواد حاجي ميراسماعيل رئيس سابق و سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشكي ايران با حضور وزير بهداشت برگزار شد.

دكتر مسعود اعتماديان گفت: تنها كاري كه من در اين مدت انجام دادم عملكرد ويژه درباره انتزاع دانشگاه علوم پزشكي ايران بود.

وي ادامه داد: در زماني كه دانشگاه ادغام شده بود نيز تلاش هاي زيادي انجام داديم كه به نتيجه خوبي برسد، با اينكه با اين ادغام مخالف بوديم اما چون تصميم نظام بود از آن تبعيت كرديم.

رئيس سابق دانشگاه علوم پزشكي ايران تصريح كرد: 17 فروردين سال جاري با 60 نفر از اعضاي هيات علمي در حضور دكتر طريقت منفرد وزير بهداشت سابق بوديم، آن زمان وزير بهداشت تصميم گرفت كه من مسئوليت اين دانشگاه را برعهده بگيرم. وظيفه سنگيني بود و در زمان تغيير دولت هم قرار داشتيم اما با درايت دكتر هاشمي اين مساله به سرانجام رسيد.

اعتماديان به سرپرست جديد دانشگاه توصيه كرد: اگر راهي را برويد كه قبلا نيز رفته ايد به همان نتيجه خواهد رسيد بنابراين بايد راه متفاوت و خلاقانه اي را انتخاب كنيد و در آن جهت حركت كنيد.

در ادامه دكترسيد جواد حاجي ميراسماعيل سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشكي ايران گفت: من از برادر اعتماديان تشكر مي كنم كه اين وظيفه را بعد از انتزاع دانشگاه علوم پزشكي برعهده گرفت و در اين مدت دانشگاه را از وضعيت صفر به وضعيت عادي رساند كه اكنون محل مناسبي براي كار است.

وي ادامه داد: من خوشحالم كه دكتر اعتماديان چنين كار سختي را به سرانجام رساند و من نيز اميدوارم اهداف دكتر اعتماديان را به نحو احسن اجرايي كنيم تا ديگر نگراني از ادغام مجدد دانشگاه وجود نداشته باشد.

حاجي ميراسماعيل يادآور شد: از دانشجويان و اساتيد خواهش مي كنم كه مرا در مديريت دانشگاه با همفكري خود ياري كنند تا پايه هاي دانشگاه ايران را طوري بسازيم كه از اين به بعد هيچ زلزله اي نتواند پايه هاي آن را بلرزاند.

در ادامه مراسم ، نماينده بسيج دانشجويي دانشگاه علوم پزشكي ايران دو چفيه متبرك به خاك شلمچه را به پاس قدراني از زحمات دكتر مسعود اعتماديان رئيس سابق دانشگاه و خوشامد گويي به دكتر سيد جواد حاجي ميراسماعيل سرپرست جديد دانشگاه به آنها تقديم كرد.

دكتر سيدحسن هاشمي با اعطاي تقديرنامه و قرآن از خدمات دكتر اعتماديان تشكر كرده و حكم سرپرستي دكتر ميراسماعيل را به وي تقديم كرد.

همچنين حجت الاسلام عيسي زاده مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه علوم پزشكي ايران در اين جلسه گفت: مسئوليت كرسي علمي در دانشگاه بسيار حساس است و در اين مدت كه در خدمت دكتر اعتماديان بوديم زحمات بسياري كشيد كه از وي تقدير كرده و براي سرپرست جديد هم آرزوي موفقيت مي كنيم.

كد خبر: 2196779

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۵ - ۱۴:۵۸

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن