تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):حق را بگو اگر چه نابودى تو در آن باشد، زيرا كه نجات تو در آن است... تقواى ال...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819174644




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرهادي:ادغام دانشگاه علوم پزشكي ايران تحرك و رقابت را از دانشگاه‌هاي پايتخت ‌گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرهادي:ادغام دانشگاه علوم پزشكي ايران تحرك و رقابت را از دانشگاه‌هاي پايتخت ‌گرفت
رئيس جمعيت هلال احمر ايران گفت: دانشگاه علوم پزشكي ايران بايد در مجموعه سه دانشگاه بزرگ پايتخت باقي بماند چرا كه با قدمت 40 ساله حيف بود كه ادغام شود و اين ادغام حالت تحرك و رقابت را از اين دانشگاه‌ها مي‌گرفت.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، محمد فرهادي، عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ايران در مراسم تكريم و معارفه سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشكي ايران گفت: دانشگاه علوم پزشكي ايران قبل از انقلاب وجود نداشت و پس از انقلاب با ادغام چند مركز پزشكي به عنوان مركز پزشكي ايران شكل گرفت و از سال 66 به عنوان دانشگاه علوم پزشكي ايران فعاليت خود را جدي كرد.

وي ادامه داد: تنها دانشگاهي كه براي نقل و انتقال دانشجو مشكلي نداشت اين دانشگاه بود و قبل از ادغام از نظر رشد علمي به رتبه چهارم در بين دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور رسيده بود اما پس از ادغام به دليل اينكه در مجموعه دانشگاه علوم پزشكي تهران ارزيابي مي‌شد رتبه‌اش نامشخص و پس از انتزاع اكنون در رتبه هفتم قرار گرفته است.

اين عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشكي ايران گفت: در سالهاي ادغام تمام مكتوبات، آثار و نتايج اين دانشگاه به اسم دانشگاه تهران منعكس مي‌شد در حالي كه اين دانشگاه محصول انقلاب بوده و با اين ادغام تا حدي به عقب رانده شد.

فرهادي گفت: اشكالاتي نيز در جداسازي اين دانشگاه مطرح شد اما با روي كار آمدن دولت جديد مصوبات لازم اخذ شد. اين دانشگاه بايد در مجموعه بزرگ تهران باقي بماند چرا كه با قدمتي 40 ساله حيف بود كه ادغام شود چرا كه دانشگاه تهران نيز به قدر كافي بزرگ بود و حالت تحرك و رقابت با اين ادغام از بين مي‌رفت.

رئيس جمعيت هلال احمر ايران گفت: دانشگاه‌ها بايد در جهت حفظ حقوق مردم و در خدمت مردم كار كنند و دانشگاه هاي علوم پزشكي پايتخت مي‌توانند امكانات را در كنار هم بگذارند و در جهت آموزش، تحقيقات، توليد و رشد آن با هم همكاري كنند.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن