تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):ریشه های کفر سه چیز است:حرص و بزرگ منشی نمودن و حسد ورزیدن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819175028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشيه هاي مراسم تكريم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي ايران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: حاشيه هاي مراسم تكريم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي ايران
مراسم تكريم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي ايران بي حاشيه نبود.


به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان فارس، مسعود اعتماديان در مراسم تكريم و معارفه سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشكي ايران گفت: به سرپرست جديد اين دانشگاه پيشنهاد مي‌كنم راهي را كه در گذشته و در زمان ادغام دانشگاه رفته است را نرود و راهي متفاوت و نوآورانه را انتخاب كند.

وي گفت:‌بنده به عنوان رئيس دانشگاه علوم پزشكي ايران نبودم بلكه فقط مسئول انتزاع اين دانشگاه بودم و رياست معني ديگري دارد تنها عملكرد بنده در اين مدت تصميم‌گيري پس از انحلال بوده است.

وي ادامه داد: هر چند با تصميم ادغام اين دانشگاه مخالف بوديم اما چون تصميم نظام بود از آن تبعيت كرديم اما با بررسي‌هاي انجام شده نتايج آن طور كه بايد به دست نيامد.

اعتماديان گفت: در سنگيني اين بار كه سرپرست دانشگاه علوم پزشكي ايران شدم و در ديدار با رئيس مجلس، وي به ما گفت تصور مي‌كرديم بحث انتزاع دانشگاه مسئله ساده‌اي است اما گلوله‌اي شد كه تبديل به بهمن شده و هدايتش از دست مسئولان اجرايي خارج شد و اين انتزاع در زمان تعويض دولت اتفاق افتاد و كارها را سخت‌تر كرد.

سرپرست سابق دانشگاه علوم پزشكي ايران گفت: مشكلات حقوقي و قانوني براي انتزاع پيش آمد اما در زمان دولت تدبير اين كارها به اتمام رسيد و به دليل اينكه انتزاع يك دانشگاه كار جديدي است از همين جا از تمام كارمندان، اساتيد و دانشجويان عذرخواهي مي‌كنم اگر تجربه كافي را نداشتم.

اعتماديان ادامه داد: از زماني كه حكم سرپرستي جديد داده شد تا تاريخ 17 آذر كارهايي كه بايد انجام مي‌گرفت را محول كردم اضافه‌كاري كارمندان پرداخته شد و بودجه لازم را داديم و واگذار كرديم.

وي گفت: نبايد ديگري راهي را برويم كه تصميماتي مانند ادغام ختم شود، بايد نوآورانه و خلاقانه حركت كنيم و با استفاده از خرد جمعي كه متعلق به دانشجويان، هيئت علمي و كاركنان است كار را به پيش برد.

وي در مورد معدل نظام سلامت در زمينه پرداخت از جيب مردم گفت: اين شاخص كه مردم را به زير خط فقر مي‌كشاند اكنون 70 درصد است و اميدواريم در دولت تدبير پرداخت از جيب مردم به 30 درصد برسد.

سيدجواد حاجي مير اسماعيل، سرپرست جديد دانشگاه علوم پزشكي ايران نيز پس از سخنراني دكتر اعتماديان گفت: اميدوارم كاري كنيم تا ديگر نگراني ادغام مجدد نباشيد و از همه خواهش دارم تا از نظر فكري به ما كمك شود و قول مي‌دهيم پايه‌هاي دانشگاه را طوري بسازيم كه هيچ زلزله‌اي نتواند آن را تهديد كند.

انتهاي پيام/

دوشنبه 25 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن