تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819196708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در كنار 1000 دلار جايزه؛ داورپناه به عنوان با ارزش‌ترين بازيكن ABA شناخته شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: در كنار 1000 دلار جايزه؛ داورپناه به عنوان با ارزش‌ترين بازيكن ABA شناخته شد
تورنمنت بسكتبال اول ABA چين كه در شهر ونژو برگزار شدبا قهرماني تيم ملي ايران به پايان رسيد. در كنار 1000 دلار جايزه؛ داورپناه به عنوان با ارزش‌ترين بازيكن ABA شناخته شد


تورنمنت اول ABA چين كه در شهر ونژو برگزار شد با قهرماني تيم ملي ايران به پايان رسيد.

به گزرارش ايلنا،عملكرد بسيار خوب بازيكنان ايران در اين تورنمنت بين المللي در مصاف با حريفان قدر شرق آسيا خود دو نماينده در جمع 5 بازيكن برتر ABA به همراه داشت.

سعيد داورپناه بازيكن پست سه و بهنام يخچالي در پست 2 عنوان بهترين بازيكن اين مسابقات را از آن خود كردند و هر يك مبلغ 1000 دلار نيز به عنوان پاداش دريافت نمودند.

سعيد داورپناه با وجود بازيكنان خارجي و صاحب نامي كه در اين تورنمنت حضور داشتند با بازي فوق العاده اي كه در طول مسابقات انجام داد با ارزشترين بازيكن اين جام شناخته شد و عنوان MVP مسابقات را به دست آورد.

داورپناه 1000 دلار ديگر نيز بابت كسب اين عنوان دريافت نمود.

مسئولان برگزار كننده تورنمنت ABA چين مبلغ 30 هزار دلار نيز براي تيم قهرمان در نظر گرفته بودند كه بازيكنان تيم ايران با شايستگي آن را دريافت نمودند و به تيم Ulsan Mobis Phoebus كه به عنوان نايب قهرماني اين دوره از مسابقات رسيد 10000 هزار دلار تعلق گرفت.

يکشنبه 31 شهريور 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن