تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803043301




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آخرين جزييات وضعيت رسانه‌ها در كاخ جشنواره‌ي فيلم فجر به روايت داروغه‌زاده


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: آخرين جزييات وضعيت رسانه‌ها در كاخ جشنواره‌ي فيلم فجر به روايت داروغه‌زاده
رئيس كاخ جشنواره فيلم فجر حاضران در سالن ميلاد را اصحاب رسانه، صاحبان آثار پذيرفته شده و ميهمانان ويژه كه جزو اهالي سينما هستند، برشمرد.

ابراهيم داروغه‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره جزئيات ظرفيت سالن ميلاد در جشنواره‌ي فيلم فجر اظهار كرد: بخش اصلي ظرفيت در اختيار اصحاب رسانه قرار مي‌گيرد و صاحبان آثار پذيرفته شده نيز در آنجا حضور خواهد داشت. ميهمانان ويژه هم كساني هستند كه در سينما شناخته شده باشند. حتي اگر ظرفيت 1600 نفري ميلاد را در اختيار 2000 نفر هم قرار دهيم به شرطي كه واقعا بچه‌هاي رسانه و سينما باشند، دلخوري زيادي ايجاد نخواهد شد.

وي تأكيد كرد: دلخوري زماني است كه كساني كه صندلي‌ها را اشغال مي‌كنند، نسبتي با سينما ندارند و اهالي اصلي سينما جايي براي نشستن نداشته باشند.

قائم مقام دبير جشنواره 32 فيلم فجر درباره ثبت‌نام اينترنتي خبرنگاران نيز خاطرنشان كرد: در سال‌هاي اخير اهالي رسانه درگير مشكلات زيادي بوده‌اند و ظرفيت سالن ميلاد به عنوان ميزبان اهالي رسانه و صاحبان آثار، محدود است و بايد به بهترين شكل استفاده شود.

داروغه‌زاده با بيان اينكه بيشترين كساني كه در آنجا حاضر مي‌شوند خود اهالي رسانه هستند، گفت: فكر كرديم مانند جشنواره‌هاي معتبر دنيا ثبت‌نام انجام شود تا بتوانيم اولويت‌بندي كنيم تا اگر ميزان تقاضا بيشتر باشد، افرادي كه در طول سال بيشترين همكاري را با سينما و جشنواره فجر داشته‌اند را در اولويت بگذاريم تا اهالي حرفه‌اي رسانه بتوانند در طول ايام جشنواره با صاحبان آثار بوده و تبادل نظر داشته باشند و شاهد يك فضاي صميمانه سينمايي باشيم.

وي افزود: ناگزير بوديم اين ثبت‌نام را از اهالي سينما داشته باشيم و طبيعتا اين كار مي‌تواند در سال‌هاي اول ايراداتي داشته باشد كه مي‌توانيم با مشورت اهالي رسانه مشكلات را به حداقل برسانيم و نهايت هدف ما اين است كه رضايت دوستان رسانه را داشته باشيم.

داروغه‌زاده اظهار كرد: بعد از ثبت‌نام، فرصت بررسي كافي وجود دارد و در نهايت به صورت مكتوب از مدير رسانه استعلام خواهد شد و مي‌خواهيم براساس اولويت، افراد را مشخص كند و ثبت‌نام را نهايي مي‌كنيم.

وي درباره خبرنگاراني كه ثبت‌نام اينترنتي را انجام ندهند، گفت: خود بچه‌هاي رسانه بايد براي كار خودشان حرمت قائل شوند و هر چه به جشنواره احترام بگذارند به خود احترام گذاشته‌اند. در واقع قرار است خدمتي بشود و اگر خودشان پيگير نباشند، خيلي نمي‌توانيم كاري انجام دهيم.

داروغه‌زاده ادامه داد: براي من جذاب‌تر است كه به همه كارت بدهم و همه را راضي كنم. اين كار براي خود ما هم آسيب خواهد داشت. اما هدف جلب رضايت بچه‌هاي رسانه است. اميدوارم بچه‌هاي رسانه اين همراهي را داشته باشند و ما تنها پذيراي كساني خواهيم بود كه ثبت نام كنند و آماده حضور در اين جشن بزرگ شوند.

مدير كاخ جشنواره از اضافه شدن طبقه دوم سالن ميلاد به فضاي جشنواره خبر داد و گفت: بازار فيلم به سالن ديگري در برج ميلاد منتقل مي‌شود و در طبقه دوم نيز پذيراي دوستان خواهيم بود. ضمن اينكه امسال داوران جنبي نيز در سالن ديگري به تماشاي آثار خواهند نشست.

انتهاي پيام

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن