تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802993967




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با افزايش 640 واحديرونق به بورس بازگشت/ صعود دوباره شاخص بر فراز ۸۶ هزار واحد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با افزايش 640 واحديرونق به بورس بازگشت/ صعود دوباره شاخص بر فراز ۸۶ هزار واحد
معاملات امروز بازار سهام برخلاف روز گذشته شاهد رونق در معاملات صنايع مختلف بورسي است، بر همين اساس شاخص كل به كانال 86 هزار واحدي بازگشت.


به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري فارس، روز گذشته بازار سهام شاهد صف‌هاي فروش سنگين در بسياري از نمادها صنايع مختلف بود در حالي كه بسياري از اين شركت‌ها با توجه به گفته تحليل‌گران شرايط بنيادي خوبي دارند.

بنابراين گزارش، شاخص كل كه روز گذشته افت 800 واحدي را تجربه كرده بود امروز با افزايش 677 واحدي به كانال 86 هزار واحد بازگشت به همين ترتيب ارزش بازار نيز به 423 هزار ميليارد تومان رسيده است.

در معاملات امروز تمام شاخص‌هاي منتخب بازار از جمله شاخص صنعت، 50 شركت فعال‌تر، 30 شركت بزرگ، بازار اول و بازار دوم رشد قابل ملاحظه‌اي دارند.

مخابرات ايران، فولاد مباركه اصفهان، پالايش نفت بندرعباس، نفت و گاز پارسيان، بانك صادرات، هلدينگ نفت، گاز و پتروشيمي تأمين، سرمايه‌گذاري غدير، بانك تجارت، بانك ملت، سيمان فارس خوزستان، توسعه صنايع بهشهر و به دنبال آن برخي نمادهاي بانكي، سيماني، پتروشيمي و خودرويي بيشترين تأثير مثبت را بر شاخص دارند.

بر همين اساس سرمايه‌گذاري خوارزمي، داده پردازي، نيرو محركه، نيرو ترانس، پارس سوئيچ، سرمايه‌گذاري شاهد و جام دارو بيشترين افزايش قيمت را در دقايق ابتدايي معاملات امروز دارد اما در مقابل توليدي كاشي تك‌سرام، كنترل خوردگي تكينگو، سرمايه‌گذاري رنا، پتروشيمي آبادان، آبسال، ايران ترانسفور و سايپا ديزل بيشترين كاهش قيمت را تجربه مي‌كنند.

در فرابورس شاخص كل با افزايش 13 واحدي به 883 واحد رسيده و ارزش بازار اول و دوم فرابورس به 74 هزار ميليارد تومان نزديك شده است. در اين بازار پتروشيمي جم، پالايش نفت لاوان، ذوب آهن اصفهان، تأمين مواد اوليه فولاد صبانورد، پتروشيمي مارون، بانك دي و هلدينگ صنايع معدني خاورميانه بيشترين تأثير مثبت را گذاشتند.

به گزارش فارس، روز گذشته برخي كارشناسان بازار سهام از بازگشت بورس به روال عادي خبر داده و تأكيد كرده بودند سهامداران با ديدهاي ميان مدت سه ماهه و شش ماهه اقدام به خريد سهام كرده و نبايد در جو رواني بازار اقدام به فروش كنند؛ در اين ميان بسياري از كارشناسان ارشد بازار نيز توصيه كرده بودند كه سهامداران حتي در شرايط جو رواني مثبت با تحليل‌هاي بنيادي اقدام به خريد كنند و توجهي به صف‌هاي خريد نداشته باشند.

همچنين يكي ديگر از كارشناسان ارشد بازار سرمايه درباره افت روز گذشته شاخص‌هاي بورس و فرابورس گفته بود رشد مداوم اخير نياز به يك اصلاح قيمتي داشت و در اين ميان بسياري از سهامداران نيز اقدام به شناسايي سود كرده بودند.

انتهاي پيام/م

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن