تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):دعایی که بیشتر امید اجابت آن می رود و زودتر به اجابت می رسد،‌ دعا ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802496296




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرپرست جهاد دانشگاهي اردبيل:فعاليت‌هاي پژوهشي با محور گياهان دارويي و بافت استخوان انجام شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرپرست جهاد دانشگاهي اردبيل:فعاليت‌هاي پژوهشي با محور گياهان دارويي و بافت استخوان انجام شده است
سرپرست جهاد دانشگاهي اردبيل گفت: فعاليت‌هاي پژوهشي با محوريت مهندسي بافت استخوان و گياهان دارويي با تاكيد بر فندق‌هاي استان توسط جهاد دانشگاهي انجام شده است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، رامز نصيري صالح عصر امروز در جريان برگزاري نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي در بازديد از اين نمايشگاه اظهار داشت: معاونت پژوهشي جهاد دانشگاهي واحد استان اردبيل در نمايشگاه دستاوردهاي پژوهشي دستگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشي استان شركت كرده و توانمندي خود را به نمايش گذاشته است.

وي تصريح كرد: در اين نمايشگاه كه دانشگاه‌ها، دستگاه‌هاي اجرايي و مؤسسات پژوهشي استان دستاوردها و توانمندي پژوهشي خود را به نمايش گذاشته‌اند، معاونت پژوهشي جهاد دانشگاهي استان اردبيل نيز حضور مؤثر و كارآمد دارد و در اين زمينه معرفي آثار و برنامه‌ها انجام شده است.

نصيري صالح شعار هفته پژوهش را «پژوهش و فناوري كليد توسعه پايدار» بيان كرد و افزود: ما در اين نمايشگاه تلاش مي‌كنيم تا متناسب با شعار هفته اطلاعات مناسبي را به بازديدكنندگان ارائه كنيم تا علاقمندان به مدت يك هفته بتوانند از دستاوردهاي پژوهشي دانشگاه‌ها و مراكز علمي استفاده كنند.

اين مسئول با اشاره به فعاليت‌هاي پژوهشي واحد استان خاطر نشان كرد: اين واحد در حوزه‌هاي فني و مهندسي، علوم انساني و درمان ناباروري فعاليت‌هاي پژوهشي و تحقيقاتي را انجام مي‌دهد.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي انجام شده در حوزه فني و مهندسي اضافه كرد: تهيه طرح هادي روستاهاي جدا، صيادآباد، چنار، عباس‌عليلو، درگاه‌لو، وان سفلي و افسوران به همراه اصلاح هندسي تقاطع‌هاي شهر اردبيل مطالعات مكان‌يابي پايانه‌هاي شهر اردبيل و مطالعه بافت فرسوده شهر كلور از جمله طرح‌هاي مهم پژوهشي است كه مي‌تواند در امر توسعه شهري و روستايي كمكي مؤثر باشد.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، سرپرست جهاد دانشگاهي واحد استان بيان كرد: فعاليت پژوهشي مهندسي بافت استخوان و فعاليت‌هاي پژوهشي گياهان دارويي با تاكيد بر فندق‌هاي استان به عنوان دو زمينه مهم پژوهشي اين واحد بوده كه در سال‌هاي 89 و 90 مجوزهاي لازم براي آن صادر شده است.

نصيري صالح با اشاره به فعاليت مركز درمان ناباروري، مشاوره و آزمايشگاه ژنتيك و دفتر نمايندگي بانك خون بند ناف نوزاد در استان اردبيل يادآور شد: آزمايشگاه‌هاي تشخيص طبي، ژنتيك و سيتوژنتيك و زمين‌شناسي در مركز درمان ناباروري جهاد دانشگاهي اردبيل راه‌اندازي شده تا بتوان در انجام تحقيقات لازم از اين ظرفيت استفاده كرد.

وي از صدور مجوز مركز رشد واحدهاي فناور فرآورده‌هاي گياهان دارويي خبر داد و گفت: تلاش ما بر اين است تا در قالب اين مركز بستر مناسب پژوهش‌هاي كاربردي فراهم آيد و لازم است محققان و شركت‌هاي مرتبط تعامل تنگاتنگي را با واحد اردبيل برقرار كنند.

نصيري صالح در ادامه افزود: اين مركز به امكانات ويژه‌اي مجهز است و پژوهشگران در آن به بررسي طرح‌هاي مختلف مي‌پردازند تا نتايج به دست آمده را در رفع مشكلات جامعه و بيماران به كار بندند.

انتهاي پيام/62004/ك40

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن