تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):روزه و حج آرام‏بخش دل‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882770




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اخبار مايكروسافت و ويندوزمدير كوآلكوم مديرعامل بعدي مايكروسافت نمي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار مايكروسافت و ويندوزمدير كوآلكوم مديرعامل بعدي مايكروسافت نمي‌شود
خبر انتصاب "استيو مولِنكوف" به عنوان مديرعامل جديد كوآلكوم يك روز پس از آن منتشر شد كه گفته مي‌شد مايكروسافت مولِنكوف را به عنوان يكي از جانشينان "استيو بالمر" مديرعامل كنوني خود مورد بررسي قرار مي‌دهد.


به گزارش فارس به نقل از جي‌اس‌ام آرنا، "استيو مولِنكوف"( Steve Mollenkopf) مدير عملياتي شركت تراشه‌ساز كوآلكوم به عنوان مديرعامل بعدي اين مركز برگزيده شد.

اين خبر يك روز پس از آن منتشر شد كه منابع آگاه اعلام كرده بودند مايكروسافت مولِنكوف را به عنوان يكي از جانشينان "استيو بالمر"(Steve Ballmer) مديرعامل كنوني خود مورد بررسي قرار مي‌دهد. بر اساس اخبار موجود، مديرعامل مايكروسافت قرار است در آگوست آينده از اين سمَت كناره‌گيري كند.

"استيو مولِنكوف" قرار است جايگزين "پائول جاكوبز"( Paul Jacobs) مديرعامل كنوني Qualcomm شود. لازم به ذكر است كه "پائول جاكوبز" پسر "ايروين جاكوبز"( Irwin Jacobs) موسسه شركت Qualcomm است. البته با اين تغييرات جاكوبز همچنان به عنوان يكي از مديران ارشد شركت Qualcomm باقي مي‌ماند.

"استيو مولِنكوف" از سال 1994 فعاليت خود را با شركت Qualcomm آغاز كرد و طي اين دو دهه همواره يكي از مديران اصلي شركت در گروه‌هاي مختلف بود. وي تا پيش از اين مديريت مركز تراشه‌هاي بي‌سيم شركت Qualcomm موسوم به QCT را نيز برعهده داشت.

انتهاي پيام/آ

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن