تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819905788




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه ابزار Office Reader مايكروسافت براي اجراي همه فايل‌ها


واضح آرشیو وب فارسی:همکاران سیستم: عرضه ابزار Office Reader مايكروسافت براي اجراي همه فايل‌ها


همكاران سيستم- به نقل از يك منبع آگاه، مايكروسافت ابزار جديدي را با نام Office Reader توليد كرده است كه از انواع فرمت‌هاي موجود پشتيباني مي‌كند.
به گزارش وب سايت ubergizmo، اين ابزار كه هم‌اكنون در يكي از جلسات داخلي مايكروسافت به نمايش گذاشته شده، مبتني بر سيستم‌عامل ويندوز ۸ ساخته شده است و مي‌تواند از انواع فايل‌هاي ايجاد شده در مجموعه نرم‌افزاري Office، صفحات اينترنتي، كتاب‌هاي الكترونيكي، متن‌هاي نوشتاري وPDF‌ها پشتيباني كند.
اين طور كه گفته مي‌شود، ابزار Office Reader فقط براي باز كردن فايل‌ها با فرمت‌هاي مختلف ساخته نشده و علاوه بر اين قابليت‌هاي ديگري را نيز در خود جا داده است. اين ابزار به كاربران امكان مي‌دهد با هر يك از اين فايل‌ها ارتباط دوسويه برقرار كنند و آن‌ها را ويرايش كنند.
در تصاوير مخصوص نمايش اين ابزار جديد نشان داده شده است كه قلم Surface Pro مي‌تواند با رايانه لوحي Microsoft Surface Pro كار كند و كاربر به كمك آن مي‌تواند از طريق ابزار Office Reader در فايل‌هاي مورد نظر خود تغييرات لازم را اعمال كند.
نكاتي كه كاربر به كمك اين ابزار روي هر يك از فايل‌ها ايجاد مي‌كند در يك بخش كناري نيز نمايش داده مي‌شود.
علاوه بر اين اعلام شده است كه شركت مايكروسافت در حال توسعه موتور جست‌وجوي اينترنتي Bing متناسب با اين ابزار است. در اين اقدام بخش‌هايي مورد نظر كاربر داخل يك متن مي‌توانند به صورت خودكار در Bing جست‌وجو شوند و در ‌‌نهايت نتايج جست‌وجوي انجام شده در بخش كناري ابزار به نمايش درآيد.
كار‌شناسان اعلام كردند كه ابزار Office Reader به عنوان بخشي از موج Gemini مايكروسافت براي توسعه مجموعه نرم‌افزاري Office محسوب مي‌شود كه پيش‌بيني شده است اين نسخه ويژه از بسته نرم‌افزاري Microsoft Office سال آينده وارد بازار شود.

شنبه 6 مهر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همکاران سیستم]
[مشاهده در: www.systemgroup.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن