تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819371226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مايكروسافت در انتظار مدير اجرايي جديدكنفرانس توسعه دهندگان نرم افزاري 2 آوريل 2014


واضح آرشیو وب فارسی:ايتنا: مايكروسافت در انتظار مدير اجرايي جديدكنفرانس توسعه دهندگان نرم افزاري 2 آوريل 2014
ايتنا-دوم آوريل در حالي كنفرانس توسعه دهندگان نرم افزاري مايكروسافت برگزار خواهد شد كه همگان در انتظار تغييرات بنيادين در اين كمپاني با تعويض مدير اجرايي جديد هستند.


قرار است اوايل ۲۰۱۴ تغيير و تحولات مديريتي در مايكروسافت نهايي شده و كنفرانس دوم اوريل بر مبناي استراتژي هاي جديد برگزار شود.

به گزارش ايتنا از خبرآنلاين، اين دومين بار است كه كنفرانس Microsoft Build نه در ردموند واشنگتن، بلكه در موسكان سنتر سان فرانسيسكو برگزار مي شود و اين خود يعني اهميت بيشتر قائل شدن براي توسعه دهندگاني كه مقرشان در كاليفرنياست و تغيير و تحولات را آنها بايد انجام دهند.

نكته بعدي اينكه كنفرانس توسعه دهندگان نرم افزاري مايكروسافت امسال زودتر از كنفرانس هاي مشابه مانند Google I/O, BlackBerry Live and Apple"s WWDC برگزار خواهد شد كه نشان از اهميت كار دارد.

مايكروسافت در Build ۲۰۱۳ نقشه هاي خود براي توسعه ويندوز ۸.۱ را رو كرد و مطابق نقشه پاييز ۲۰۱۳ عرضه نرم افزاري را با موفقيت انجام داد و سعي كرد پلتفورم خود را با اپ هاي بزرگي مانند Facebook, Foursquare and Flipboard سازگار كند.

اما در Build ۲۰۱۴ شاهد ويژگي هاي نسخه بعدي (شايد با نام ويندوز ۸.۲) خواهيم بود كه تحت نام كد Threshold است كه نوعي برگشت كامل به منوي استارت قديمي ويندوز محسوب مي شود.

بحثهاي بعدي در مورد انواع ويندوز مانند Windows Phone, Windows Azure, Windows Server, Visual Studio خواهد بود و اينكه مايكروسافت قرار است پلتفورم هاي متعدد خود را به سوي يكپارچگي ببرد.

همچنين قرار است از تبلت جديد سرفيس در ابعاد كوچكتر نيز در كنفرانس رونمايي شود. مايكروسافت با توجه به نظر كاربران، علاقمند شده تا تبلت خود را در سايز كوچكتر از سايز موجود راهي بازار مصرف كند.

به هر حال همه منتشر روي صحنه رفتن مدير اجرايي جديد در Buil ۲۰۱۴‌هستند و اگر قصد حضور در كنفرانس را داريد بايد ۲۰۹۵ دلار وروديه پرداخته تا از برخي مزايا از جمله تخفيف هاي ويژه براي بسته هاي نرم افزاري و سخت افزاري بهره مند گرديد. (تخفيف ۵۰۰ دلاري براي ۵۰۰ نفر اول كه زودتر از بقيه ثبت نام كنند)

ثبت نام به صورت مجازي روز ۱۴ ژانويه ۲۰۱۴ (۹ صبح به وقت سان فرانسيسكو) انجام خواهد شد.

يکشنبه 24 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايتنا]
[مشاهده در: www.itna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن