تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815204069




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

براي رفع بيماري اين سوره را هفت مرتبه بخوانيد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: براي رفع بيماري اين سوره را هفت مرتبه بخوانيد
رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلم فرمود: هركس اين سوره را قرائت كند خداوند به عدد خواندن تمام كتابهايي كه از آسمان نازل شده به او ثواب و پاداش عنايت مي فرمايد.


به گزارش خيمه گاه باشگاه خبرنگاران؛

امام صادق عليه السلام فرمودند: كسي كه مرضي به او برسد سوره حمد را در گريبانش هفت مرتبه بخواند پس اگر مرض از بين رفت چه بهتر، و گرنه هفتاد بار بخواند و من ضمانت مي كنم كه سلامتي يابد.

**پيامبر گرامي اسلام صلي الله عليه و آله وسلم فرمود: فضيلت سوره حمد مانند فضيلت حاملان عرش است، هر كس آن را قرائت كند، ثوابي مانند ثواب حاملان عرش به او داده مي شود.

**رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلم فرمود: هركس سوره حمد را قرائت كند خداوند به عدد خواندن تمام كتابهايي كه از آسمان نازل شده به او ثواب و پاداش عنايت مي فرمايد.

**ابن عباس از پيامبر اكرم «صلي الله عليه و آله وسلم» نقل كرده است كه: سوره حمد دو سوم قرآن كريم است.

**در روايتي رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلم آمده است: اگر سوره حمد را در يك كفه ي ميزان و باقي سوره هاي قرآن را در كفه ي ديگر قرار دهند، سوره «حمد» هفت برابر سنگين تر است.

**رسول خدا صلي الله عليه وآله وسلم: هر مسلماني كه سوره‌ را قرائت نمايد، اجري مانند قرائت دو سوم قرآن به او عطا مي شود، و نيز اجري مانند صدقه بر مردان و زنان مومن عنايت مي شود.

**ابن كعب مي گويد: سوره فاتحه الكتاب را نزد پيامبر اكرم صلي الله عليه وآله وسلم قرائت كردم حضرت فرمود: قسم به كسي كه جانم به دست اوست در تورات و انجيل و زبور و فرقان، مثل اين سوره نازل نشده است و اين سوره مادر كتاب و مادر قرآن است و هفت آيه دارد و تقسيم مي شود بين خدا و بنده اش، و براي بنده است آنچه كه از خدا بخواهد. (مستدرك الوسائل ج 1)
در حديثي از پيامبر اكرم صلي الله عليه و آله آمده است: «مَنْ قَرَأَ سُورَةَ هَلْ أَتَى كَانَ جَزَاۆُهُ عَلَى اللَّهِ جَنَّةً وَ حَرِيراً وَ مَنْ اَدْمَنَ قِرَاءَتَهَا قَوِيَتْ نَفْسَهُ الضَّعِيْفَةُ وَ...؛1 كسي كه سوره «هَلْ اَتَي» را بخواند، پاداش او بر خداي سبحان بهشت و لباسهاي بهشتي است و كسي كه به قرائت آن مداومت كند، نفس ضعيف او تقويت مي شود»

** پيامبر خدا صلي الله عليه وآله وسلم به جابر فرمود: اي جابر! آيا بهترين سوره را كه خدا در قرآن نازل كرده به تو ياد دهم؟ جابر گفت: بلي پدر و مادرم فداي تو باد آن را به من بياموز. پيامبر سوره حمد را به جابر آموخت و فرمود: اي جابر آيا صفت و عظمت اين سوره را براي تو بگويم؟ جابر گفت: بله پدر و مادرم فداي تو باد آن را بياموز.

حضرت فرمود: سوره حمد هر مرضي به جز مرگ را شفا مي دهد.

** امام صادق عليه السلام فرمودند: كسي كه مرضي به او برسد سوره حمد را در گريبانش هفت مرتبه بخواند پس اگر مرض از بين رفت چه بهتر، و گرنه هفتادبار بخواند و من ضمانت مي كنم كه سلامتي يابد.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن