تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820006129




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسافران مالزيايي بيش از همه از هتل‌ها سرقت مي‌كنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: مسافران مالزيايي بيش از همه از هتل‌ها سرقت مي‌كنند
نتايج يك بررسي نشان مي‌دهد كه مسافران مالزيايي بيش از بقيه وسايل هتل‌ها را مي‌دزدند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) از مالزي، بر اساس مطالعه جديد سايت TripAdvisor مسافران مالزيايي در زمينه كش رفتن وسايل هتل‌ها از متوسط جهاني بالاتر هستند.

در نظر سنجي آنلاين اين وب سايت گردشگري كه در ماه‌هاي ژوئن و جولاي سال جاري انجام شده است 69 درصد از پاسخ دهندگان مالزيايي گفته‌اند كه به هنگام تحويل اتاق دستكم يكي از وسايل داخل اتاق هتل را بر مي‌دارند.

اين در حالي است كه بر اساس نتايج به دست آمده از نظرسنجي از 17 هزار نفر در سراسر جهان، متوسط جهاني برداشتن وسايل اتاق هتل توسط مسافران 65 درصد است.

بر اين اساس، از هر پنج هتل دار سه نفر (59 درصد) گزارش داده‌اند كه ميهمانانشان اغلب به هنگام ترك هتل اقلامي را از اتاق‌ها برمي‌دارند.

اين مطالعه همچنين نشان مي‌دهد كه لوازم موجود در توالت از جمله شامپو، صابون و نرم كننده‌ها مهمترين اقلامي هستند كه مسافران به هنگام ترك اتاق آنها را با خود مي‌برند به طوريكه 45 درصد از شركت كنندگان در نظرسنجي گفته‌اند كه چنين كاري را انجام مي‌دهند.

چاي و قهوه نيز ديگر اقلام محبوبي است كه مسافران آنها را بر مي‌دارند و در رتبه بعدي لوازم التحرير موجود در اتاق هتل‌هاست كه توجه مسافران را به خود جلب مي‌كند.

از ديگر نتايج اين نظرسنجي اين است كه هفت درصد از شركت كنندگان به برداشتن حوله هتل به عنوان يادگاري اعتراف كرده‌اند اين در حالي است كه 12 درصد از هتل داران از گم شدن هوله‌ها در هتل هايشان خبر داده‌اند.

چوب لباسي، زيرسيگاري، لامپ، كنترل و حتي باتري كنترل نيز از ديگر اقلامي است كه برخي از مسافران هتل ها به آنها رحم نمي‌كنند.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن