تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):براستى كه اين زبان كليد همه خوبيها و بديهاست پس سزاوار است كه مؤمن بر زبان خود م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801701304




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به هيچ عنوان تماس و پيامك‌ گران نشده است/اعلام در رسانه‌ها باعث تلقين مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: به هيچ عنوان تماس و پيامك‌ گران نشده است/اعلام در رسانه‌ها باعث تلقين مي‌شود
مدير عامل شركت ارتباطات سيار خاطرنشان كرد: هزينه تماس‌هاي داخلي و پيامك‌هاي اپراتور اول هيچ گونه افزايشي پيدا نكرده است.

به گزارش خبرنگار ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، جمعي از كاربران اپراتور اول كشور بر اين باورند كه طي ماه‌هاي گذشته رقم قبض‌هاي آنها نسبت به گذشته افزايش قابل توجهي داشته است اما در اين باره مدير عامل همراه اول تاكيد دارد كه قبض‌ها با همان نرخ 10 سال پيش صادر مي‌شوند.

وحيد صدوقي در گفت‌وگو با ايسنا در اين باره اظهار كرد:‌ با وجود اين كه 18 فروردين ماه امسال سازمان تنظيم مقررات ارتباطات اين گونه تدوين كرد كه از اين پس نرخ مكالمات بين شهري همراه اول به شكل فلت درآيد و يكسان شود و هزينه جابه جايي از آن حذف شود، ما از 15 مرداد به يكسان سازي تعرفه‌ها اقدام كرديم و بر اين اساس هزينه‌هاي مربوط به جابه‌جايي حذف شد اما پس از آن وزارت ارتباطات اين گونه اعلام كرد كه تعرفه‌هاي ارتباطي نبايد افزايشي داشته باشند.

وي ادامه داد:‌ به اين ترتيب از تاريخ 25 مردادماه به ما اعلام شد كه بايد نرخ مكالمات به نرخ قبلي بازگردد. اما ما در تاريخ 5 مهر ماه موفق به بازگشت اين تعرفه‌ها شديم و به همين دليل از بازه زماني 15 مرداد تا 5 مهرماه قبض‌ها براساس تعرفه‌هاي جديد صادر شد و بر همين اساس اگر هزينه مشترك در ميان دوره بيش از 80 درصد مبلغ وديعه او مي‌شد اين موضوع اطلاع داده مي‌شد.

صدوقي با تاكيد بر اين‌كه از پنجم مهرماه به طور مجدد تعرفه‌هاي تلفن همراه به نرخ قبلي كه همان نرخ 10 سال پيش بوده بازگشته اظهار كرد: در دوره‌اي كه تفاوت تعرفه‌ها وجود داشت برخي مشتركان كه مصرف بالايي داشتند قبض‌هايي نسبت به بالاتر از گذشته دريافت كردند.

وي خاطرنشان كرد: در اين ميان افرادي كه هزينه مكالمات شهري آن‌ها بيشتر بود حدود 25 تا 26 درصد افزايش را در قبض‌هاي خود تجربه مي كردند اما به طور ميانگين در كل كشور افزايش تعرفه حدود 11 درصد بوده است.

اما مدير عامل همراه اول در پاسخ به اين سوال كه با وجود تاكيد اپراتور اول مبني بر بازگشت تعرفه‌ها به حالت قبلي چگونه است كه بسياري از كاربران از افزايش هزينه‌هاي قبض‌هاي خود گلايه دارند، تصريح كرد: وقتي ده‌ها بار از رسانه‌هاي مختلف اعلام مي‌شود كه هزينه‌ها افزايش يافته و همراه اول نبايد گران فروشي كند، اين موضوع به كاربران ما نيز تلقين مي‌شود اما من بار ديگر تاكيد مي كنم كه ما نرخ مكالمه و پيام كوتاه را هيچ تغييري نداده‌ايم.

وي در عين حال يادآور شد: با اين وجود نرخ رومينگ نسبت به گذشته افزايش يافته و شركت ارتباطات زيرساخت براساس افزايش نرخ ارز اقدام به افزايش تعرفه مكالمات بين الملل كرده است كه اين موضوع ارتباط مستقيمي با همراه اول ندارد.

صدوقي همچنين عنوان كرد:‌ علاوه بر اين به اين نكته بايد توجه داشت كه با ارتقاي كيفيت شبكه مشتركين بيشتر از شبكه همراه اول استفاده مي كنند و با توجه به پايين بودن تعرفه‌هايي كه طي 10 سال گذشته ثابت مانده، مشتركان استفاده بيشتري از خطوط خود دارند.

وي درعين حال يادآور شد: بحث تغيير تعرفه‌ها و بازگشت تعرفه‌ها به حالت قبلي به نوعي مصادف با شهريورماه شده و از آنجا كه شهريورماه اوج دوره مسافرت‌ها است، اغلب در ماه‌هاي شهريور و اسفند ميزان تماس تلفني مردم افزايش پيدا مي كند كه در آن دوره نرخ فلت براي تماس‌ها در نظر گرفته مي‌شد اما پس از بازگشت تعرفه‌ها به حالت قبل اين تعرفه نيز دچار تغيير مي‌شد.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن