تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819892283




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كاخ سفيد: گزارش آسوشيتدپرس درباره لوينسون كاملا غيرمسئولانه بود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: كاخ سفيد: گزارش آسوشيتدپرس درباره لوينسون كاملا غيرمسئولانه بود
سخنگوي كاخ سفيد در واكنش به انتشار گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس درباره فرد ناپديده شده در ايران كه يادآور مي‌شود وي عامل سازمان سياه بوده است، اين اقدام را كاملا غيرمسئولانه دانست.


به گزارش خبرگزاري فارس، «جي كارني» سخنگوي مطبوعاتي كاخ سفيد امروز جمعه گفت خبرگزاري آسوشيتدپرس در انتشار خبر ارتباطات «رابرت لوينسون» با سازمان سيا را «كاملا غيرمسئولانه» عمل كرده است.

آسوشيتدپرس روز جمعه گزارشي منتشر و در آن تائيد كرد كه «رابرت لوينسون» مأمور سابق «اف‌بي‌آي» در يك مأموريت تائيد نشده براي جمع‌آوري اطلاعات از سوي گروهي در سازمان سيا در ايران به سر مي‌برده است.

آقاي لوينسون حدود 7 سال قبل در حين سفري كه به ادعاي خانواده‌اش با اهداف تجاري و براي بررسي موضوع «سيگارهاي تقلبي» به جزيره كيش ايران داشت، ناپديد شد. از زمان ناپديد شدن اين فرد كه ادعا شده در آن زمان به عنوان كارآگاه خصوصي فعاليت مي‌كرده، تنها چند قطعه عكس و يك نوار ويدئويي منتشر شده است. مقاماتي در دستگاه‌هاي اطلاعاتي آمريكا با توجه به همين مدارك پيش از اين گفته‌ بودند كه وي احتمالا در افغانستان يا پاكستان به سر مي‌برد.

كارني در پاسخ به خبرنگار آسوشيتدپرس همچنين گفت احتمال خيلي زيادي وجود دارد كه گزارش خبرگزاري آسوشيتدپرس جان لوينسون را در خطر بزرگتري قرار دهد.

سخنگوي كاخ سفيد ادامه داد لوينسون هنگامي كه در ايران ناپديد شد كارمند دولت آمريكا نبوده است اما گزارش آسوشيتدپرس را نيز كه گفته است وي در حدود سال 2006 يعني زمان ناپديد شدنش براي سيا كار مي‌كرد تاييد يا رد نكرد.

«كيتلين هايدن» سخنگوي شوراي امنيت ملي آمريكا در واكنش به انتشار گزارشي در خبرگزاري آسوشيتدپرس در رابطه با «رابرت لوينسون»، گفته است دولت از اين خبرگزاري خواسته بود اين گزارش را منتشر نكند و اكنون از بابت انتشار اين گزارش متاسف است.

هايدن دولت ايالات متحده قويا به آسوشيتدپرس توصيه كرده بود اين گزارش را به دليل خطراتي كه متوجه جان آقاي لوينسون مي‌كند، منتشر نكند. وي همچنين از انتشار اين گزارش ابراز تأسف كرده و گفته است اين كار به يافتن لوينسون «هيچ كمكي نمي‌كند».

انتهاي پيام/ص

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن