تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804089332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه نوعي: بازي با تيمهاي جناب سرهنگ سخت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايپنا: قلعه نوعي: بازي با تيمهاي جناب سرهنگ سخت است
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: اگر به بازي با فجر سرعت دهيم، حتما به اهدافمان خواهيم رسيد.


به گزارش خبرگزاري ورزش ايران (ايپنا)، امير قلعه‌نوعي در نشست خبري پيش از بازي با فجر شهيد سپاسي شيراز، ابتدا ضمن تسليت به داود سيد عباسي، اظهارداشت: بازي با تيمهاي جناب سرهنگ هميشه سخت است! ياوري كه بزرگ همه ماست و به گردن ما حق دارد. هميشه تيم‌هايش خوب و دونده بوده اند. فردا هم حتما همين طور خواهد بود.
وي افزود: شنيدم ياوري از فاصله بازي‌ها انتقاد كرده، اما استاد! پس من چه بگويم؟! دو سال است كه اين مشكل را داريم و نه مي‌توانيم بدنسازي كنيم و نه ريكاوري. حال شما كه براي يك بازي اين مشكل را داريد. تاريخ بازي‌ها را نگاه كنيد. ما در فصل بدنسازي هم نتوانستيم خوب كار كنيم. خوشحالم كه ياوري درد دل ما را گفت.
سرمربي استقلال با اشاره به اين كه در بازي فردا نياز به سه امتياز دارد، خاطر نشان كرد: ما جلوي سپاهان در ليگ خوب كار كرديم، اما در جام حذفي عملكرد مناسبي نداشتيم. فردا هم احتمالا فجر بازي بسته‌اي را توام با دوندگي بالا انجام مي‌دهد. ما فيلم اين تيم را آناليز ‌كرده‌ايم. اگر به بازي سرعت دهيم، حتما به اهدافمان خواهيم رسيد. همچنين براي اين بازي محروم و مصدوم داريم. خسرو حيدري به اين بازي رسيده است، اما واقعا براي كبه ناراحت شدم. او در تمرينات بسيار خوب بود،‌ اما مصدوم شد و حداقل شش هفته‌ نخواهد بود.
در ادامه خبرنگاري به مراسم تولد مرحوم ناصر حجازي در بهشت زهرا اشاره كرد و از قلعه‌نوعي درباره حرف و حديث‌هايي كه در اين مراسم پيرامون اختلاف او و حجازي در زمان حياتش مطرح شد، پرسيد. قلعه‌نويي در واكنش به اين پرسش ابتدا گفت، سوال بعدي! اما در ادامه با مكثي كوتاه عنوان كرد: به نظرم بهتر است وقتي كسي فوت مي‌كند سعي كنيم نماز و روزه‌اش را به جا بياوريم و برايش طلب مغفرت كنيم. همه ما رفتني هستيم. ما نبايد به دنبال چنين حرف‌هايي باشيم. البته من اين را راجع به پدر و مادر خودم مي‌گويم. الان مادرم دستش از دنيا كوتاه است و بايد براي او به دنبال خيرات باشم.
سرمربي استقلال در ادامه خطاب به رييس جمهور درباره مشكلات سخت‌افزاري ورزش گفت: خواهش من از رييس جمهور و دولت اعتدال و اميد اين است كه بودجه خاصي براي استاديوم آزادي كه چشم و چراغ ورزش است در نظر بگيرند. تاسيسات و سكوها ، پاركينگ اين استاديوم واقعا مشكل دارد. به ياد دارم كه دو هزار نفر براي كلنگ زني و تبليغات هنگام آغاز پروژه مسجد اميرالمومنين (ع) به استاديوم آزادي آمده بودند، اما الان ديگر خبري از آنها نيست. به هر حال اين ورزشگاه جزو ورزشگاه‌هاي نادر دنياست، اما اين ورزشگاه هم تاريخ مصرف دارد. ورزشگاه يادآوران را خودم ساختم و در اين زمينه تجربه دارم.
قلعه‌نوعي در پايان تاكيد كرد: از شخص دكتر روحاني خواهش دارم كه بودجه اي براي ترميم ورزشگاه آزادي اختصاص دهد. همچنين از آقاي گودرزي، وزير محترم ورزش و جوانان مي‌خواهم كه نگاه ويژه‌اي به اين موضوع داشته باشند. هر چند سه هزار و 200 استاديوم نيمه كاره داريم، اما بحث ورزشگاه‌هاي " نقش جهان" و "آزادي" متفاوت است، اما خودم در اصفهان مربيگري كرده‌ام و مي‌دانم كه دو هوادار به دليل تصادف در مسير ورزشگاه فوت كرده‌اند . بنابراين از آقاي گودرزي خواهش دارم كه طرح ملي براي اين موضوع دهند تا بودجه اي به آن اختصاص داده شود. آقاي كابلي هم در ورزشگاه آزادي اين مشكلات را به دندان مي‌كشد، اما براي رفعش عزم ملي مي‌خواهد.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايپنا]
[مشاهده در: www.ipna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن