تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مشورت با عاقلِ خيرخواه، خجستگى، بركت، رشد و توفيقى از سوى خداست. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802943537




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاكيد رئيس جمهوري بر بهره‌گيري از توانايي‌هاي شبكه ملي اطلاعات


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: تاكيد رئيس جمهوري بر بهره‌گيري از توانايي‌هاي شبكه ملي اطلاعات
در نخستين جلسه شورايعالي فضاي مجازي در دولت تدبير و اميد، رئيس جمهوري بر بهره‌گيري از توانايي‌هاي شبكه ملي اطلاعات براي تعامل با شبكه جهاني اينترنت و شركت‌هاي بزرگ فناوري دنيا تاكيد كرد و دبيرخانه شوراي عالي فضاي مجازي هم مكلف به پيگيري و انجام مطالعات دقيق در زمينه‌ شبكه ملي اطلاعات شد.

به گزارش ايسنا، در اين جلسه اعضاي حقيقي و حقوقي شورا در خصوص شبكه ملي اطلاعات به تبادل‌نظر پرداختند و دبيرخانه شورايعالي فضاي مجازي را مكلف به انجام مطالعات دقيق در اين خصوص كردند.

دكتر روحاني به‌عنوان رئيس شورا در اين جلسه با اشاره به حكم مقام معظم رهبري در سال 1390براي تشكيل اين نهاد گفت: در اين حكم به خوبي اهميت اين دانش براي دستيابي به توسعه و ايجاد دسترسي براي دانش‌پژوهان در خصوص توليد علم و فناوري و اقتصاد دانش‌بنيان و حتي در جهت تسهيل در زندگي مردم به خوبي تبيين شده است.

وي با تاكيد بر ضرورت اقدام جدي در جهت تحقق محورهاي مورد اشاره در حكم رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي، تصميم‌گيري و اقدام كنيم تا بتوانيم اين فناوري را هر چه بهتر و بيشتر در اختيار مردم قرار دهيم.رئيس شورايعالي فضاي مجازي با بيان نقش فناوري‌هاي ارتباطي در ايجاد فضاي جديد در زندگي مردم جهان خاطرنشان كرد: الزامات و حساسيت‌هاي موجود در اين حوزه و بسياري از اقتضائات زندگي امروز ملت‌ها ايجاب مي‌كند تا با هماهنگي، تصميم‌سازي و راهبري مناسب از فرصت‌هاي موجود استفاده بهينه را ببريم؛ به همين دليل مقام معظم رهبري تمامي دستگاه‌هاي موثر در اين موضوع را در تصميم‌سازي در قالب اين شورا گردهم آورده‌اند.

وي ايجاد شبكه ملي اطلاعات و بومي‌سازي اين فناوري در كشور را مورد تاكيد قرار داد و گفت: بايد دراين راستا گام‌هاي بزرگي برداريم تا با بهره‌گيري از اين شبكه ملي توانايي تعامل با شبكه جهاني و شركت‌هاي بزرگ دنيا را در كشور ايجاد كنيم.

رئيس جمهوري همچنين با بيان اينكه مساله ارتباطات و فناوري‌هاي آن، امروزه نقش به سزايي در توسعه و رفاه اجتماعي كشورها و ملت ايفا مي‌كند، گفت: بايد در جهت ارائه آموزش‌هاي لازم در زمينه استفاده هر چه بهتر مردم از فناوري‌هاي ارتباطاتي تلاش كنيم.

بر اساس گزارش نشريه ارتباطات، واعظي وزير ارتباطات هم اخيرا درباره اين پروژه گفته بود: شبكه ملي اطلاعات يكي از پروژه‌هاي بزرگي است كه هم در برنامه پنجم به وزارت ارتباطات و دولت تفهيم شده و هم در حكم مقام معظم رهبري به شوراي عالي مجازي جزو اولويت ها قرار گرفته است.

واعظي تاكيد كرد: ممكن است اين سوال پيش بيايد كه اين شبكه مي خواهد جايگزين اينترنت جهاني شود كه ما در پاسخ تاكيد مي كنيم، آنچه كه ما به مردم ارائه مي دهيم، يك اينترنت بيشتر نيست. يعني اين نيست كه دو خط اينترنت وارد منزل شود؛ در حقيقت اين شبكه ملي جايگزين اينترنت بين الملل نمي شود بلكه يك دسترسي پرسرعت است كه در اختيار مردم قرار مي گيرد.



جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن