تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804408237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ضدانقلاب فراري خواستار تشديد تحريم‌ها عليه ايران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: ضدانقلاب فراري خواستار تشديد تحريم‌ها عليه ايران
عباس فخرآور همواره تلاش مي‌كند به هر طريقي خود را به تمام گروه‌هاي معاند جمهوري اسلامي ايران نزديك كند.


به گزارش سرويس فضاي مجازي خبرگزاري فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، روز گذشته جان كري، وزير امور خارجه آمريكا، با حضور در كميسيون سياست خارجي سنا، در برابر نمايندگان مردد كنگره از توافق موقت با ايران توضيحاتي ارائه كرد و از اعضاي كنگره درخواست كرد تا اعمال تحريم‌هاي جديد عليه ايران را به تعويق بياندازند.

اما مانند روزهاي پس از توافق ژنو، جان كري باز بي‌اعتنا به مفاد توافقنامه، ادعاهاي ضد ايراني خود را اين بار در برابر نمايندگان كنگره تكرار كرد و با تاكيد بر اينكه توافقنامه پيشرفت برنامه هسته‌اي ايران را متوقف مي‌كند گفت:‌ اين توافق پيشروي برنامه هسته‌‌اي ايران را متوقف مي‌كند و براي نخستين بار در ده سال گذشته، در برخي بخش‌هاي خاص، آن را به عقب مي‌راند. اين توافق امكان نظارت و بازرسي‌هاي بيِ‌سابقه را ايجاد مي‌كند. ما مذاكره مي‌كنيم تا ببينيم آيا مي‌توانيم به يك توافق جامع برسيم.

كري خطاب به نمايندگان كنگره گفت: ما از شما مي‌خواهيم به مذاكره كنندگان و كارشناسانمان فرصت دهيد كار خود را انجام دهند و از شما مي‌خواهم وقتي ما مذاكره مي‌كنيم، تحريم‌هاي جديد تصويب نكنيد.

اما در زمان سخنراني وزير امورخارجه آمريكا در سنا نكته‌اي قابل تامل جلب توجه مي‌كرد و آن‌ هم حضور چهره طرفدار صهيونيست‌ها يعني فخرآور پشت سر جان كري بود.

اميرعباس فخرآور، عامل موساد، پشت سر جان كري

امير عباس فخرآور، از سرشناس‌ترين جاسوسان سرويس اطلاعاتي آمريكا و وزارت خارجه اين كشور در رابطه با ايران است، به‌طوري كه تا سطوح بسيار بالا در سازمان‌هاي جاسوسي آمريكا نفوذ كرده و حتي در جلسه جان كري با جنگ‌طلبان كنگره آمريكا شركت مي‌كند تا بتواند به همراه لابي‌هاي صهيونيستي در كنگره تحريم‌هاي بيشتري عليه ايران اعمال كند.

فخرآور رابطه بسياري نزديكي با لابي‌هاي صهيونيستي و جمهوري‌خواهان جنگ‌طلب كنگره آمريكا دارد و همواره جلساتي را با آن‌ها برگزار مي‌كند، به‌طوري كه يك روز قبل از جلسه جان كري با اعضاي كميسيون سياست خارجي آمريكا، فخر‌آور درباره تصويب تحريم‌هاي جديد عليه ايران با برخي از اعضاي اين كميسيون جلسه‌اي برگزار كرد.

فخرآور به همراه رئيس كميسيون سياست خارجي سنا

او در رابطه با اين جلسه در صفحه فيس‌بوك خود مي‌نويسد: ديشب طرح تحريم‌هاي جديد نفتي ايران توسط سناتور دموكرات منندز و سناتور جمهوريخواه كرك به رييس سنا تحويل داده شد. امروز هم جلسات فشرده‌اي با اعضاي كميسيون سياست خارجي در مجلس نمايندگان دارم. امروز ظهر هم در نشست اين كميسيون كه وزير خارجه آمريكا براي اداي توضيحات در خصوص مذاكره با جمهوري اسلامي فرا خوانده شده است، حضور خواهم داشت. جمهوري خواهان از رفتار اوباما و جان كري در توافق و باج دهي به جمهوري اسلامي بسيار عصباني هستند كه البته حق هم دارند. ببينيم وزير خارجه كه توسط رييس كميسيون سياست خارجي ادرويس احظار(احضار) شده است، چه پاسخي دارد. به احتمال زياد فردا در سناي آمريكا براي تحريم‌هاي فلج كننده نفتي ايران راي گيري خواهد شد.

فخرآور كه رابطه بسيار نزديكي با رژيم صهيونيستي دارد و بارها با سفر به سرزمين‌هاي اشغالي ماموريت‌هايي از موساد جهت براندازي نظام جمهوري اسلامي ايران داشته است، با انتشار خبر حضور خود در جلسه كري با نمايندگان به طور بي‌شرمانه‌اي به خود افتخار مي‌كند كه براي اعمال تحريم‌هاي جديد عليه هموطنان خود تلاش مي‌كند.

اين عامل جاسوسي موساد، در مطلب خود در فيس‌بوك با افتخار ادعا مي‌كند بدون استثنا تمام نمايندگان دموكرات و جمهوريخواه در كنگره به شدت با وزير خارجه اوباما مخالفت مي‌كنند و اعلام كرده‌اند تحريم نفت را به شديدترين مرحله خواهند رساند.

فخرآور كه خود را پسر گستاخ ايران مي‌نامد در ادامه نوشت: درست پشت سر وزير امور خارجه آمريكا جان كري در نشست كميسيون سياست خارجي مجلس نمايندگان نشسته‌ام و شاهد بازخواست وي توسط نمايندگان مجلس در مورد تفاهم نامه ژنو هستم. دست و پا زدن‌هاي كري براي دفاع از منافع جمهوري إسلامي ديدني است، اما خبر خوب اينست كه حتي يك نماينده مجلس از حزب وي هم با مواضع وزارت خارجه و دولت اوباما موافق نيست.

البته اين گستاخي‌هاي بي‌شرمانه فخرآور كه اعمال تحريم‌هاي جديد عليه ايران را خبر خوب مي‌داند با واكنش ايراني‌ها در صفحه فيس‌بوك اين خائن وطن‌فروش همراه بود.

يكي از كاربران فيس‌بوك در پاسخ به ياوه‌گويي‌هاي فخر‌آور نوشت: حيف كه مثل شما نيستم وگرنه... ميكردم اون عزيزاني رو در برابر تحريم مردم ايران از واژه خوشبختانه و اميدوارم استفاده مي‌كنند.

اما چرا فخرآور تا اين مقدار بي‌شرمانه عليه هموطنان خود تلاش مي‌كند؟ اگر نگاهي به سابقه اين فرد و روابط گرم او با رژيم صهيونيستي و گروه‌هاي ضد انقلاب بويژه سلطنت‌طلب‌ها انداخته شود، متوجه اهداف فخرآور مي‌شويم كه چرا اين همه دست و پا مي‌زند تا خود را به عنوان سردمدار خائنين وطن جلوه دهد.

* عباس فخرآور كيست؟

اميرعباس فخرآور در حال حاضر در دانشگاه امنيت ملي و سياست خارجي واشينگتن به‌ عنوان پژوهشگر و استاد مهمان حضور دارد، او خودش را در برنامه صداي امريكا خطاب به مجري، اينگونه معرفي مي‌كند :من در امريكا محافظه كارم و در ايران ليبرال! من فرصت طلبي را مثل شما مرده خوري نمي‌دانم!

فخرآور از پرچمداران معاندان جمهوري اسلامي ايران است كه همواره در لابي‌هاي ضد ايراني كنگره آمريكا حضور دارد و در جلسات كميسيون سياست خارجي سنا كه عمدتا جمهوري‌خواهان جنگ‌طلب در آن حضور دارند در رفت و آمد است.

امير فخرآور چند سال پيش به اتهام اقدام عليه امنيت ملي بازداشت شد و با سوء‌استفاده از فرصت مرخصي زندان، با هماهنگي يكي از افرادي كه در زمان اغتشاشات مرتبط با كوي دانشگاه، او را هدايت مي‌كرد، به خارج از كشور فرار كرده، به دبي رفت و از آنجا به وسيله رابط خود به آمريكا گريخت. وي در بين همكاران ضدانقلاب خود به فساد اخلاقي و اغفال و سوء استفاده از دختران شهرت دارد.

از ويژگي‌هاي بارز فخرآور اينكه، اين عامل دست چندم اپوزوسيون سابقه همكاري با سرويس اطلاعاتي آمريكا سيا و وزارت امور خارجه آمريكا را در پرونده كاري خود دارد. وي همچنين در راستاي پروژه‌هاي براندازانه‌اي كه از سوي اپوزوسيون، عليه نظام جمهوري اسلامي ايران طراحي شده است سفرهاي متعددي به سرزمين‌هاي اشغالي و ساير كشورهاي اروپايي داشته است و داراي ارتباطات تعريف شده با موساد است.

فخرآور چندي پيش وقيحانه از ديدار و صرف شام با سران رژيم اشغالگر قدس و عوامل اصلي كشتار مردم مظلوم غزه و لبنان با افتخار ياد كرده و گفته بود من يك صهيونيستم.

فخرآور، عنصر فتنه‌گر فراري، در سال 1390 سفري به سرزمين‌هاي اشغالي داشت و ادعا كرد مي‌تواند رابطه خوبي بين اعراب فلسطيني و يهودي‌هاي اسرائيلي ايجاد كند. وي پس از آن در قالب يك طرح محرمانه موظف شد تا اين اقدام را صورت دهد.

طبق مستندات و شواهد موجود، در فتنه سال 88، رژيم صهيونيستي نقش بسزايي در حمايت از فتنه‌گران اعمال كرد. همانطور كه در تصوير زير ديده مي‌شود، در زمان سفر فخرآور به سرزمين‌هاي اشغالي، تزيپي ليوني با علني كردن حمايت رژيم صهيونيستي از فتنه‌گران به منظور حمايت از آشوب‌گران، به همراه فخرآور دستبند سبز به دستبند خود بسته است.

وي در وبلاگش با اشاره به فيلم افشاگري باشگاه خبرنگاران، درخصوص نقش اسرائيل و امريكا در هدايت فتنه 88 و به كار گيري عواملي چون فخرآور در اين امر، با حماقت زايد الوصفي عملكرد خائنانه‌اش را موفقيت آميز ارزيابي كرد.

فخر آور وقيحانه از ديدار و صرف شام با سران رژيم اشغالگر قدس و عوامل اصلي كشتار مردم مظلوم غزه و لبنان با افتخار ياد كرده و با اعتراف به اينكه هويتش صهيونيستي است با بي شرمي تمام به مردم ايران نيز توهين مي‌كند.

فخرآور و ربع پهلوي

عباس فخرآور همواره تلاش مي‌كند به هر طريقي خود را به تمام گروه‌هاي معاند جمهوري اسلامي ايران نزديك كند.

در همين راستا سلطنت‌ طلب‌ها و در راس آن ربع پهلوي گزينه مناسبي براي فخرآور هستند، به‌طوري كه رابطه نزديك اين دو نفر صداي ضد انقلاب را نيز در آورده است.

ضد انقلاب‌هاي فراري هر از چند گاهي گرد هم جمع شده و سازمان‌ها و انجمن‌هايي تشكيل مي‌دهند تا با اعلام زنده بود خود به غربي‌ها جيره و مواجب مزدوري خود را بگيرند.

با نگاه به صدها سازمان و گروهك با پيشوند آزادي و دمكراسي و... اسامي تكراري بسياري به چشم مي‌خورد. وطن‌فروشاني كه هر جا سفره‌اي ضد ايران پهن است آن‌ها هم حضور دارند.

در ارديبهشت سال جاري، ربع پهلوي وارث سلطنت ورشكسته وابسته به استعمار كه چندان جدي گرفته نمي‌شود دكان جديدي به اسم شوراي ملي ايران براي جمع آوري ضد انقلاب گرد خود راه انداخت تا خودش را سركرده مخالفان جمهوري اسلامي جا بزند غافل از اينكه افرادي كه به دورش جمع شده‌اند براي بدست آوردن پول حمايتش مي‌كنند.

امير عباس فخر آور فرصت‌طلبي يك تنه با خواهرانش چندين سازمان و گروهك ضد ايراني را تاسيس كرده و اداره مي‌كند در چند سال اخير چندين بار رنگ عوض كرده و مشي و مرام سياسي خود را براي كسب منافع بيشتر تغيير داده و حتي براي اعلام وفاداري به صهيونيست‌ها با سفر به سرزمين‌هاي اشغالي خواهان حمله نظامي اسرائيل به ايران است.

بازگشت به صفحه نخست گروه فضاي مجازي

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن