تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806435398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس كانون مداحان كشور به ايلنا خبر داد: آموزش رايگان ختم خواني و عروسي خواني به برادران


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس كانون مداحان كشور به ايلنا خبر داد: آموزش رايگان ختم خواني و عروسي خواني به برادران
خانم‌ها نيز مي‌توانند در طبقه بالاي حسينيه حضور يابند و از مطالبي كه براي آقايان گفته مي‌شود، بهره ببرند./ سازمان بسيج مداحان نيز در صدد است كلاس آموزش مداحي ويژه بانوان را از اواسط مهر ماه برگزار كند. رئيس كانون مداحان كشور به ايلنا خبر داد: آموزش رايگان ختم خواني و عروسي خواني به برادران


ايلنا: رئيس كانون مداحان كشور از آموزش ختم خواني و عروسي خواني ويژه برادران در دو روز ازهفته خبر داد.

مصطفي خرسندي در گفتگو با خبرنگار ايلنا با اعلام اين خبر افزود: از آنجايي كه با اشتياق جوان‌ها و نوجوانان و حتي سنين بالا‌تر به ذكر و ذاكري روبرو هستيم كلاس‌هاي رايگان آموزش مداحي را برگزار كرده ايم كه البته آغاز برگزاري اين كلاس‌ها به ۲۴ سال قبل برمي گردد.

وي بااشاره به اينكه علاقه مندان در بدو ورود سطح بندي و توانايي آن‌ها شناسايي مي‌شود، افزود: بر اساس تواناييشان در سطح‌هاي مختلف مبتدي، متوسط و پيشرفته ورود وبه آن‌ها آموزش مداحي داده مي‌شود.

رئيس كانون مداحان كشور تصريح كرد: باافرادي كه درسطح پيشرفته ورودپيداكرده‌اند، بر اساس گرايش تخصصي‌تر كار مي‌شود، به گونه‌اي كه ختم خواني و عروسي خواني نيزبه آن‌ها آموزش داده مي‌شود.

خرسندي بااشاره به اينكه اين آموزش‌ها دو روز در هفته برگزار مي‌شود، افزود: ‌ روز شنبه از ساعت ۱۹ تا ۳۰: ۲۲كلاس آموزشي در حسينيه‌ جاسبي‌ها واقع درخيابان قزوين برگزار مي‌شود. از همين رو خانم‌ها نيز مي‌توانند در طبقه بالاي حسينيه حضور يابند و از مطالبي كه براي آقايان گفته مي‌شود، بهره ببرند زيرا مطالب به صورت ويدئو پروژكتور پخش مي‌شود.

وي با تاكيد بر اينكه علاقه مندان به حضور در اين كلاس‌ها مي‌توانند به همراه خانواده‌هاي خود در جلسات شركت كنند، افزود: روز دوشنبه نيز از ساعت ۱۹ تا ۲۲ اين جلسات آموزشي در كانون سلمان فارسي واقع درخيابان كميل برگزار مي‌شود از همين رو برادران مي‌توانند به همراه خانواده‌هاي خود در اين كلاس‌ها شركت كنند زيرا اين آمفي تئا‌تر حدود ۳۰۰ نفر ظرفيت دارد.

رئيس سازمان بسيج مداحان تهران افزود: در كلاس‌هاي روز شنبه چيزي حدود ۷۰۰ نفر و در كلاس‌هاي روز دوشنبه حدود ۱۵۰ نفر حضور دارندو ازآنجايي كه اين كلاس‌ها ازساعت ۱۹آغاز و تا۳۰: ۲۲ ادامه دارد پذيرايي مناسبي نيز ازعلاقه مندان به حضوردراين كلاس‌ها به عمل مي‌آيد.

وي در پاسخ به اين سوال كه اين كلاس‌ها تا چه زماني ادامه مي‌يابد، افزود: از آنجايي كه علاقه مندان از سطح مبتدي به متوسط و از متوسط به پيشرفته صعود مي‌كنند از اين رو در برگزاري اين كلاس‌ها محدوديتي وجود ندارد و زمان برگزاري آن‌ نامحدود است.

رئيس كانون مداحان كشور با تاكيد بر اينكه علاقه مندان بااين كلاس‌ها با اصول و متون مداحي آشنا مي‌شوند، افزود: ممكن است فردي از طريق سي دي تا حدودي مداحي را فراگرفته باشد اما نتواند از آنچه ياد گرفته به جا و درست استفاده كند، لذا نياز به استاد دارد.

خرسندي همچنين درپاسخ به اين سوال كه آيا كلاس‌هاي آموزش مداحي براي خانم‌ها نيز برگزار مي‌شود، افزود: سازمان بسيج مداحان نيز در صدد است كلاس آموزش مداحي ويژه بانوان را از اواسط مهر ماه برگزار كند.

چهارشنبه 27 شهريور 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن