تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند به ازاى هر حرفِ آن چهار هزار...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819368460




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داداستقرار افسر رابط ناجا در امارات / تبادل روزانه اطلاعات پليس با 40 كشور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا خبر داداستقرار افسر رابط ناجا در امارات / تبادل روزانه اطلاعات پليس با 40 كشور
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا با بيان اينكه مبارزه با مواد مخدر در حوزه بين‌المللي خواهان ديپلماسي خاص است، از استقرار افسر رابط ناجا در امارات و تبادل روازنه اطلاعات با 40 كشور خبر داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، سردار علي مويدي بعدازظهر در جمع خبرنگاران با اشاره به اهداف سفرش به هرمزگان، اظهار داشت: اين سفر در دسته سفرهاي دوره‌اي و هدفمند، با هدف بررسي نزديك مسائل و موضوعات شكل گرفته است.

وي با بيان اينكه هرمزگان امروز در بحث مبارزه با مواد مخدر به صحنه‌اي نابرابر تبديل شده است، افزود: در حال حاضر عمده فعاليت‌هاي ناجا در اين استان در مقابله با كساني است كه به صورت پنهان در حال گسترش و شيوع مواد مخدر هستند، اختصاص مي‌يابد.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا تصريح كرد: نيروهاي انتظامي در اين استان تاكنون توانسته‌اند ضربات مهلكي را بر پيكره قاچاقچيان وارد كنند و در حد و اندازه‌هاي مختلف و در بخش كلان و ترانزيت مواد مخدر نيز محموله‌هاي قابل توجهي توسط فرماندهي درياباني و نيرو انتظامي هرمزگان در ماه‌هاي اخير كشف شده است.

به گفته وي فرماندهي درياباني و نيروي انتظامي استان هرمزگان در حال حاضر ركورددار كشف مواد مخدر در بين تمامي يگان‌هاي ناجا در كشور هستند.

سردار مويدي در اين راستا گفت: كشف محموله 7 تني اخير كه كار مشترك پليس امارات و هرمزگان بود از جمله اين كشفيات است كه نتايج آن حتي در وجهه بين‌المللي نيز قابل توجه است.

وي در بخش ديگري از سخنان خود افزود: ناجا تعامل خوبي با كشورهاي همسايه در بعد مبارزه با مواد مخدر دارد و طرح استقرار افسر رابط در كشورهاي همسايه را دنبال مي‌كند.

مويدي يادآور شد: يكي از كشورهايي كه در اين رابطه با ناجا همكاري تنگاتنگي دارد امارات است كه اين همكاري‌ها سبب شده است آب‌هاي بين دو كشور براي تردد قاچاقچيان بيش از هر زماني ناامن شود.

وي از استقرار افسر رابط ايران در امارات خبر داد و افزود: اين امر ظرفيت خوبي را براي مقابله تاثيرگذارتر با قاچاقچيان مواد مخدر فراهم مي‌كند.

رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر ناجا در بخش ديگري از سخنان خود يادآور شد: پليس مبارزه با مواد مخدر، روزانه با بيش از 40 كشور تبادل اطلاعات دارد و در حوزه ديپلماسي نيز بسيار فعال است.

وي با بيان اينكه مبارزه با مواد مخدر امروز در دنيا ديپلماسي خاصي دارد، يادآور شد: فعاليتي كه امروز ايران در عرصه مبارزه با مواد مخدر دارد اين كشور را با فاصله زياد و قابل تاملي از ديگر كشورها در رتبه نخست قرار داده است.

مويدي با بيان اينكه ايران حقيقتا يك الگو براي ساير كشورها در اين راستاست، يادآور شد: ايران در بعد كيفيت مقابله، سلامت سيستم و بانك اطلاعاتي از كشورهاي الگو و نمونه در دنيا پيرامون مبارزه با مواد مخدر به شمار مي‌رود.

وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينكه آيا سازمان‌هاي بين‌المللي در راستاي مقابله با مواد مخدر به ايران كمك‌هاي نقدي مي‌كنند يا خير، گفت: طي سه سالي كه من در راس سيستم مبارزه با مواد مخدر كشور قرار دارم بودجه‌اي كه قابل ملاحظه باشد از طرف سازمان بين‌المللي دريافت نشده است.

انتهاي پيام/88001/ط40

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن