تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، نيرنگباز، زيانبار و شكّاك است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819137677




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس دانشگاه فرهنگيان كشور: دانشگاه فرهنگيان بايد كانون حيات طيبه تبديل باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: رئيس دانشگاه فرهنگيان كشور: دانشگاه فرهنگيان بايد كانون حيات طيبه تبديل باشد
يكي از اقضائات دانشگاه فرهنگيان، تربيت و باورمندي نسل جديد معلمان به مبادي و مباني سند تحول و فلسفه تربيت رسمي نظام تعليم و تربيت است. رئيس دانشگاه فرهنگيان كشور: دانشگاه فرهنگيان بايد كانون حيات طيبه تبديل باشد


وظيفه دانشگاه فرهنگيان، تربيت معلماني است كه بسترسازي كنند براي برخورداري دانش آموزان از حيات طيبه.

به گزارش ايلنا از ساري، محمود مهرمحمدي در جلسه شوراي معاونين اين اداره كل با تقدير از حمايت‌هاي مديركل آموزش و پرورش مازندران نسبت به دانشگاه فرهنگيان، گفت: همزماني تاسيس دانشگاه فرهنگيان با اجرايي شدن سند تحول بنيادين در آموزش و پرورش، تكليف اين دانشگاه را سنگين‌تر كرده است.

رئيس دانشگاه فرهنگيان كشور با بيان اينكه دانشگاه فرهنگيان، دُردانه دانشگاه‌هاي كشور است، افزود: يكي از اقضائات دانشگاه فرهنگيان، تربيت و باورمندي نسل جديد معلمان به مبادي و مباني سند تحول و فلسفه تربيت رسمي نظام تعليم و تربيت است.

وي با تاكيد بر اينكه دانشگاه فرهنگيان بايد كانون حيات طيبه باشد، تصريح كرد: وظيفه اين دانشگاه تربيت معلماني است كه بسترسازي كنند براي برخورداري دانش آموزان از حيات طيبه.

مهرمحمدي با اشاره به اينكه تكليف‌هاي گسترده‌اي براي اجراي برنامه‌هاي تربيتي بر عهده دانشگاه فرهنگيان است، گفت: كالبد و روح اين دانشكاه بايد مروج «حيات طيبه» شود.

رئيس دانشگاه فرهنگيان با بيان اين نكته كه نگاه ما به مقوله آموزش و پرورش، نگاهي تربيتي است، اظهار داشت: تربيت مساوي با هويت است و به معناي بالا بودن سطح دانش نيست، لذا روش‌هاي ما در دانشگاه فرهنگيان بايد با نگاه هويتي ما همسو باشد.

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن