تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):حيا از ايمان و ايمان در بهشت است و بدزبانى از بى مهرى و بدرفتارى است و بدرفتارى در جهن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804367839




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پول‌هاي مرتضوي آنقدر نيست كه نمايندگان را وامدار كند!+اسناد


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: پول‌هاي مرتضوي آنقدر نيست كه نمايندگان را وامدار كند!+اسناد
داستان هدايايي كه مرتضوي به برخي ‌نمايندگان مجلس داده، داستان بي‌‌پاياني است و هر روز يكي از طرفين ‌ماجرا، برگ جديدي به اين داستان مي‌افزايند؛ اما نقطه اوج اين داستان، آنجايي است كه نمايندگان مي‌گويند، پولي كه مرتضوي گرفته‌، آنقدر‌ها هم نبوده ‌كه آنان را وامدار كند و آنان حتي پولي‌ روي پول‌هاي مرتضوي گذاشته‌اند و به مردم داده‌اند!
داستان هدايايي كه مرتضوي به برخي ‌نمايندگان مجلس داده، داستان بي‌‌پاياني است و هر روز يكي از طرفين ‌ماجرا، برگ جديدي به اين داستان مي‌افزايند؛ اما نقطه اوج اين داستان، آنجايي است كه نمايندگان مي‌گويند، پولي كه مرتضوي گرفته‌، آنقدر‌ها هم نبوده ‌كه آنان را وامدار كند و آنان حتي پولي‌ روي پول‌هاي مرتضوي گذاشته‌اند و به مردم داده‌اند!

به گزارش «تابناك»، در همين ارتباط، رئيس كميسيون اصل نود درباره نام‌هايي كه ‌‌مرتضوي به كميسيون اصل نود فرستاده‌ بود، گفت: همه نام‌‌هايي كه وي به ما داده، مربوط به مجلس هشتم است و اگر لازم باشد، آنها منتشر مي‌شود و در كل كليات مشخص است.

وي افزود: آنچه مسلم است، اين هدايا را ‌مرتضي نداده، چون وي در آن هنگام و در زمان مجلس هشتم سمتي نداشته‌ و اگر خلافي در زمان وي رخ داده، مربوط به مجلس نهم است و در مجلس نهم نيز تا كنون اسامي از سوي او به كميسيون فرستاده نشده است.

اين نماينده گفت: آن زمان كه مرتضوي بودند، گويا به برخي از نمايندگان پرداخت‌هايي داشتند كه ما آماري از آن‌ها نداريم و چيزي در اين مورد به كميسيون اصل نود فرستاده نشده است. ما در اين مورد نيز از ايشان استعلام كرديم كه تاكنون چيزي به ما نفرستاده است.

پور‌مختار در‌باره اسنادي كه به كميسيون فرستاده شده، گفت: در كل ليستي كه به كميسيون فرستاده شده، نام حدود ۱۶۰ نماينده در آن وجود دارد‌ كه با نام و مشخصات و مبلغ پرداختي است و هيچ‌ كدام از نمايندگان در آن ليست، رسيدي به تأمين اجتماعي نداده‌اند و يا حداقل رسيدش به دست ما نرسيده است.

اين نماينده گفت: با توجه به اين موضوع، اين سند‌ها قابل استناد نيست، چون شايد نمايندگان‌ آن را رد كنند و ادعا داشته باشند، ‌چنين چيزي نبوده است؛ بنابراين، نمي‌شود به آن‌ها استناد كرد و در اين صورت قابل انتشار نخواهد بود.

وي در پاسخ به اين ‌كه مرتضوي در جوابيه اول خود عنوان كرده كه ما رسيد نمايندگان را داريم و منتشر خواهيم كرد، گفت: من اطلاعي از آن ندارم و اساساً مطلب اين است كه براي اين مبالغ ناچيز ۲۰۰، ۳۰۰ و يا ۵۰۰ هزار تومان كه بيشتر اعضا دريافت كرده‌اند، رقمي نيست و اين معمول بوده و پيش از زمان مرتضوي نيز اين كار انجام مي‌شده است.

وي گفت: اين مبالغ چيزي نيست كه نماينده را وامدار كسي كند. قطعا نماينده روي اين مبالغ مبلغي ‌نيز گذاشته و آن را توزيع كرده است. اين حركت به اعتقاد من يك حركت سياسي است و با نشر اين‌ها نيت تخريب نمايندگان مجلس را دارند.

پور‌مختار گفت: روزانه ده‌ها تن به دفا‌تر نمايندگان ‌مي‌‌روند و درخواست كمك مي‌كنند و بيش از ۹۵ درصد از مراجعات نمايندگان، درخواست پول ‌و بقيه آن جابجايي و انتقال و اشتغال است.

وي در پاسخ به اين ‌كه پيشتر اعلام شده بود بيشتر مراجعات نمايندگان در‌خواست اشتغال است و اين گفته شما با گفته قبلي تناقض دارد، گفت: آمار دفتر من، اين‌ گفته من را تأييد مي‌كند و با نمايندگان ديگر كاري ندارم.

پول هاي مرتضوي آنقدر نيست كه نمايندگان را وامدار كند!+اسناد

پول هاي مرتضوي آنقدر نيست كه نمايندگان را وامدار كند!+اسناد

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن