تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802972747




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو تيم تحقيق از سازمان تامين اجتماعي در گفت‌و‌گو با ايلنا: اظهارات مرتضوي توهين به شعور كل مجلس بود


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: عضو تيم تحقيق از سازمان تامين اجتماعي در گفت‌و‌گو با ايلنا: اظهارات مرتضوي توهين به شعور كل مجلس بود
اگر مرتضوي مي دانست كه اكثريت مجلس به اعضاي تيم تحقيق و تفحص براي تشكيل آن رأي مثبت دادند قطعا اين حرف را نمي‌زد/مرتضوي بايد به جاي اين اظهارات عملكرد اجرايي خود در گذشته را آسيب‌شناسي كند. عضو تيم تحقيق از سازمان تامين اجتماعي در گفت‌و‌گو با ايلنا: اظهارات مرتضوي توهين به شعور كل مجلس بود


عضو تيم تحقيق و تفحص از سازمان تأمين اجتماعي معتقد است: اظهارات مرتضوي درخصوص تيم تحقيق و تفحص به نوعي توهين به شعور كل مجلس محسوب مي شود.

محسن عليمرداني در گفتگو با خبرنگار ايلنا، با تأكيد براينكه فرآيندي كه براي تحقيق و تفحص از سازمان تأمين اجتماعي انجام شده است تا به اينجاي كار يك اقدام كاملا به دور از غرض ورزي بود، گفت: اصولا در مجلس هيچ فرآيندي با خصومت شخصي جلو نمي‌رود. تحقيق و تفحص خواست مجلس شوراي اسلامي بود و اظهارات مرتضوي درخصوص تيم تحقيق و تفحص به نوعي توهين به شعور كل مجلس محسوب مي شود.

وي با تأكيد براينكه اظهارات مرتضوي ناشي از بي‌تدبيري وي است، افزود: اگر مرتضوي مي‌دانست كه اكثريت مجلس به اعضاي تيم تحقيق و تفحص براي تشكيل آن رأي مثبت دادند، قطعا اين حرف را نمي‌زد. به نظر مي‌رسد وي نسبت به اين مسئله آگاهي كامل را ندارد.

عليمرداني با اشاره به اينكه تحقيق و تفحص در مجلس تاكنون تنها از سازمان تأمين اجتماعي انجام نشده و از سازمان‌هاي ديگر نيز صورت گرفته است، گفت: اگر اين نگاه كه اعضاي تيم تحقيق و تفحص از سازماني نسبت به آن نهاد غرض شخصي دارند بخواهيم در مورد همه موارد بگوييم در همه موارد به مشكل برمي‌خوريم.

عضو تيم تحقيق و تفحص از سازمان تأمين اجتماعي با تأكيد براينكه مجلس بخاطر وظيفه ذاتي خود كار مي‌كند، گفت: اقدامات نمايندگان درتيم تحقيق و تفحص ربطي به مسائل سياسي ندارد. ضمن اينكه براي نمايندگان نيز دشوار است تا با كمبود وقتي كه دارند بخواهند زمان زيادي را به مسئله تحقيق و تفحص اختصاص دهند، اما به هر‌حال بايد به وظيفه خود عمل كنند.

وي با تأكيد براينكه مرتضوي بايد به جاي اين اظهارات عملكرد اجرايي خود در گذشته را آسيب شناسي كند، عنوان كرد: وقتي بحث تحقيق و تفحص مطرح مي شود مباحث سياسي و جناحي نمي‌تواند آن را تحت الشعاع قرار دهد. البته عده‌اي ملتهب كردن فضا را براي خود بهتر مي‌دانند اما هركسي كه منافع نظام را مد‌نظر قرار دهد همه مسائل را بايكديگر آميخته نخواهد كرد.

عليمرداني با اشاره به اينكه مرتضوي وظيفه دارد به شكل مستدل اسامي نمايندگاني را كه مدعي است از وي وجوهي را دريافت كرده‌اند را ارائه دهد، گفت: وي موظف است كه اسناد خود در اين زمينه را ارائه كند و اگر معتقد است كه اين مبالغ به شكل غيرقانوني به نمايندگان داده شده سوال اينجاست كه چرا وي اين اقدام غيرقانوني تكميل كرده است، بنابراين او در اين صورت متهم‌تر خواهد بود.

وي با تأكيد براينكه مبالغي كه حتي تحت شرايط كمك به مستمندان منطقه اي به نمايندگان داده مي شود بايد در چارچوب قانون تعريف شود، گفت: اگر چنين مواردي حتي به مبلغ 100 هزار تومان نيز در مجلس صورت مي‌گيرد، بايد همينجا متوقف شود.

شنبه 30 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 191]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن