تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از غير خدا بِبُرد، خداوند، هزينه زندگى او را تأمين مى‏كند و از جايى كه ان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187136




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دريافت و ارسال ۱۲۷ چكيده مقاله به دبيرخانه همايش


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: دريافت و ارسال ۱۲۷ چكيده مقاله به دبيرخانه همايش
به دبير خانه سومين همايش بين المللي تفكر اجتماعي و جامعه در خاورميانه و شمال آفريقا ۱۲۷ چكيده مقاله ارسال شد كه از آن ميان ۲۲ مقاله از سوي نويسندگان خارجي بوده است.


سيد حسين سراج‌زاده دبير علمي سومين همايش بين امللي تفكر اجتماعي و جامعه در خاورميانه و شمال آفريقا در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: سومين همايش بين المللي تفكر اجتماعي و جامعه در خاورميانه و شمال آفريقا، ۲۰ و ۲۱ آذر ماه همزمان با هفته بزرگداشت پژوهش و پژوهشگري در پژوهشگاه علوم انساني و مطالعات فرهنگي در حال برگزاري است.

وي افزود: گسترش روابط و همكاري‌هاي علمي منطقه‌اي و بين المللي علوم اجتماعي ايراني، تا در جريان اين تعاملات، ايجاد جريان‌هاي فكري فعال براي جلب توجه عالمان علوم انساني و اجتماعي به سمت ظرفيت‌هاي فرهنگي و انديشه‌اي در حوزه فرهنگ و تمدن ايراني اسلامي، تلاش براي شكل گيري مفاهيم و نظريه‌هاي ناظر به مسائل اجتماعي خاص جهان اسلام و زمينه سازي براي ايجاد انجمن‌هاي منطقه‌اي علوم اجتماعي و جامعه‌شناسي مهم‌ترين اهداف برگزاري اين همايش است.

سراج‌زاده تصريح كرد: نخستين همايش بين المللي تفكر اجتماعي و جامعه در خاورميانه و شمال آفريقا خرداد ۱۳۹۰ (آوريل ۲۰۱۱) در تهران و دومين همايش در تير ماه ۱۳۹۱ (ژوئن ۲۰۱۲) در استانبول برگزار شد، چنانچه پيش از اين بنا بود كه سومين همايش در خرداد ماه امسال در دبي برگزار شود كه با وجود برنامه ريزي‌هاي صورت گرفته، حدود يك ماه مانده به زمان برگزاري از طرف ميزبان لغو شد و براي جلوگيري از انقطاع در برگزاري سالانه همايش، بنا شد سومين همايش با همكاري پژوهشگاه علوم انساني مطالعات فرهنگي و انجمن جامعه‌شناسي ايران در تهران برگزار شود.

وي اظهار داشت: محدوديت زماني دشواري‌هايي براي سازمان دهي و اجراي يك همايش به خصوص همايش بين المللي به همراه دارد و مي‌تواند موجب كاستي‌هايي شود چنانچه تاكنون ۱۲۷ چكيده مقاله دريافت شد كه ۲۲ مورد آن از سوي نويسندگان خارجي و ۱۰۵ چكيده توسط نويسندگان داخلي ارسال شده است.

انتهاي پيام/

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن