تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):انسان، با نيّت خوب و اخلاق خوب، به تمام آنچه در جستجوى آن است، از زندگى خوش و امني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818811110




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبيرخانه دائمي همايش خادمان عتبات عاليات در لرستان داير مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: دبيرخانه دائمي همايش خادمان عتبات عاليات در لرستان داير مي‌شود
خرم‌آباد ـ خبرنگار اطلاعات: با توجه به برگزاري موفق نخستين همايش سراسري تكريم از خادمان عتبات عاليات در خرم‌آباد، دبيرخانه دائمي اين همايش در لرستان تشكيل مي‌شود.

مسئول ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان با اعلام اين خبر افزود: در همايش ياد شده براي نخستين بار 14 خير خادم عتبات عاليات از سراسر كشور در خرم‌آباد گرد هم آمدند و مورد قدرداني مسئولان قرار گرفتند و نماينده ولي فقيه در استان تأكيد دارد كه دبيرخانه اين همايش در استان ايجاد و مستقر شود.

اصغر حقي‌پور افزود: با توجه به تأكيد نماينده ولي فقيه در لرستان مبني بر دائمي‌ شدن دبيرخانه اين همايش در استان، تحقق اين مهم با همكاري ستاد بازسازي عتبات عاليات كشور در حال پيگيري است كه در صورت تشكيل اين دبيرخانه هر سال از افراد خيري كه به عنوان خادم عتبات عاليات، مالي را وقف كرده‌اند يا هديه مي‌دهند قدرداني خواهد شد.وي از تدوين طرح از حرم رضوي تا حرم امام حسين(ع) در ستاد بازسازي عتبات عاليات لرستان خبر داد و گفت: در صورت موافقت كشوري با اين طرح، حركت خادمان عتبات عاليات از حرم رضوي آغاز و با پيام عتبات عاليات در كربلا ختم مي‌شود.

همچنين نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد گفت: جديت و اخلاص دو مؤلفه مهم در خدمات عتبات عاليات بوده و همين دو مورد موجب بركت كار فعالان اين ستاد شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي در ديدار خادمان عتبات عاليات لرستان افزود: ارزش خدمتگزاري به عتبات عاليات و فعاليت در اين زمينه به اندازه ارزشمندي و منزلت اهل بيت(ع) است.

وي بر خدمت خالصانه به اهل بيت(ع) و اهميت اين نوع خدمت تأكيد كرد و گفت: ارزش معنوي كار خادمان عتبات در راه خدمتگزاري به اهل بيت(ع) با خلوص نيت و تلاش صادقانه بيشتر خواهد بود.

وي يادآور شد: خادمان عتبات عاليات بايد در زمينه اجراي نيات خيران، كمك‌هاي مردمي را در همان جهت و با خلوص نيت استفاده كنند تا شاهد ايجاد بركات بيشتر و آباداني گسترده‌تر در اماكن متبركه عتبات عاليات باشيم.وي با اشاره به آثار اخروي كمك در امر بازسازي عتبات عاليات افزود: كمك به عتبات عاليات بايد به عنوان يك اصل در ميان عموم مدنظر قرار گيرد چرا كه وجود نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و شرايط زندگي امروزي مردم به بركت حضور اهل بيت(ع) است.وي افزود: رزق مادي يا رزق معنوي كه از سوي خداوند متعال به بندگان مي‌رسد به بركت نعمت ولايت بوده است.



چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن