تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به آنچه می ‏داند عمل كند، خداوند دانش آنچه را كه نمی ‏داند به او ارزانى م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801634836




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دومين همايش توسعه فرهنگ وقف و حوزه‌هاي علميه در قم برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: دومين همايش توسعه فرهنگ وقف و حوزه‌هاي علميه در قم برگزار مي‌شود
معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور از برگزاري دومين همايش " توسعه فرهنگ وقت و حوزه‌هاي علميه " در قم خبر داد.


به گزارش باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام احمد شرفخاني اظهار داشت: همايش توسعه فرهنگ وقف و حوزه‌هاي علميه به منظور نهادينه سازي فرهنگ وقف و توسعه آن از طريق مراجعي كه مي‌توانند در اين عرصه تاثرگذار باشند انجام مي‌شود.

وي افزود: يكي از مولفه‌هاي اجرايي شدن فرهنگ وقف در جامعه و عملي شدن برنامه جامع آن استفاده از ظرفيت حوزه‌هاي علميه براي نهادينه كردن اين فرهنگ در سراسر كشور است.

معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور با بيان اينكه اولين دوره همايش توسعه فرهنگ وقف و حوزه‌هاي علميه سال گذشته برگزار شد كه فراخوان آن نيز توزيع و تعداد زيادي مقاله به دبيرخانه همايش رسيد، گفت: پس از بررسي و ارزيابي اين مقالات به تعداد قابل توجهي از برگزيدگان جايزه اهدا شد و از تعدادي ديگر از شركت كنندگان تقدير شد.

وي تاكيد كرد: دومين همايش توسعه فرهنگ وقف و حوزه هاي علميه با حضور آيت الله حسيني بوشهري، رياست حوزه هاي علميه سراسر كشور، نماينده ولي فقيه در استان قم و رياست سازمان اوقاف و امور خيريه كشور، روساي سازمان اوقاف استان‌ها و روساي حوزه‌هاي علميه ساير استان‌ها و فرهيختگان حوزوي روز سه شنبه برگزار خواهد شد.

به گفته شرفخاني در دومين همايش توسعه فرهنگ وقف و حوزه‌هاي علميه از آيت الله جوادي آملي و آيت الله سبحاني به دليل موقوفات جديدي كه طي يك سال گذشته اختصاص داده اند و تلاش وافر در زمينه وقف و توسعه فرهنگ آن تجليل خواهد شد.

وي تصريح كرد: همچنين طي اين مراسم از برگزيدگان مقالات ارسالي اين دوره و نيز از نويسندگان و فعالان عرصه نشر آثار با موضوع وقف و توسعه فرهنگ آن تجليل خواهد شد.

معاون فرهنگي و اجتماعي سازمان اوقاف و امورخيريه كشور با بيان اينكه يكي از مهمترين باب هاي توسعه فرهنگ وقف، حوزه‌هاي علميه هستند، گفت: اگر بخواهيم در جامعه موقوفات ديني با نگاه مذهبي و نسبت به نيازهاي روز افزايش يابد بايد از دو مجموعه حوزه‌هاي علميه و سازمان اوقاف استفاده شود.

وي افزود: همچنين در كنار اين همايش نمايشگاهي از دست آوردهاي سازمان اوقاف كشور برگزار خواهد شد و روساي اين سازمان در سرار كشور با حضور در بيت علما و ديدار با مراجع تقليد از توصيه اين بزرگان در جهت بهبود فعاليت‌هاي خود بهره مند خواهند شد./س

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن