تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819525795




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير شهرك صنعتي مباركه اعلام كردنبود آب شرب سالم يكي از مشكلات اصلي شهرك صنعتي مباركه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير شهرك صنعتي مباركه اعلام كردنبود آب شرب سالم يكي از مشكلات اصلي شهرك صنعتي مباركه
مدير شهرك صنعتي مباركه گفت: در حال حاضر نبود آب شرب سالم يكي از مشكلات اصلي شهرك است كه بايد بر طرف شود و در اين شرايط صنعتگران از هزينه بالاي حامل‌هاي انرژي بسيار ناراحت هستند.


مرتضي يزداني در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعيت اين شهرك اظهار كرد: شهرك صنعتي مباركه داراي امكانت كافي مي‌باشد اما آب شرب ندارد كه اميدواريم مشكل آب شرب شهرك نيز برطرف شود.

وي ادامه داد: شهرك صنعتي مباركه داراي برق فشار قوي، گاز، مخابرات و اينترنت مي‌باشد.

مدير شهرك صنعتي مباركه در رابطه با اينترنت شهرك اضافه كرد: طبق توافقي كه با يك شركت اينترنتي داشتيم دكل مخابراتي در بالاي يكي از ساختمان‌هاي شهرك نصب شد و آماده ارائه خدمت به واحدهاي صنعتي مي‌باشد.

وي با اشاره به وضعيت تامين آب اين شهرك تاكيد كرد: در حال حاضر آب شرب در شهرك وجود ندارد و آب واحدهاي صنعتي از چاه تامين مي‌شود كه كيفيت مناسبي ندارد.

*قيمت برق و گاز صنعتگران بسيار بالا است

يزداني گفت: متاسفانه قيمت آب، برق و گاز واحدهاي صنعتي بسيار بالاتر از مصارف خانگي است كه باعث بالا رفتن قيمت توليد نيز شده است.

وي يادآور شد: واحدهاي صنعتي نيز از اين هزينه‌هاي بالا شكايت دارند اما دولت نيز دلايل خود را دارد و نمي‌تواند هزينه‌ها را كاهش دهد چون باعث ضرر به هزينه‌هاي دولت مي‌شود.

مدير شهرك صنعتي مباركه اضافه كرد: براي انجام اقداماتي در شهرك، خودمان هزينه‌هايي از واحدهاي صنعتي دريافت كرده و براي امور شهرك هزينه مي‌كنيم تا سبب رفاه واحدهاي صنعتي و توليدي شود.

انتهاي پيام/63028/ط20

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن