تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش روشنى بخش انديشه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819023413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمده مشكلات واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك صنعتي كمبود آب است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: عمده مشكلات واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك صنعتي كمبود آب است
بندرعباس - خبرگزاري مهر: معاون وزير و مدير عامل سازمان شهرك هاي صنعتي ابراز داشت : عمده مشكلات واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك صنعتي كمبود آب است كه بايد هرچه سريعتر اين مشكل از طريق مجموعه صنعت استان، آب و فاضلاب و استانداري مرتفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دكتر سيد ابريشمي در مراسم توديع و معرفي جديد مدير شهركهاي صنعتي هرمزگان ابراز داشت: عمده مشكلات واحدهاي صنعتي مستقر در شهرك صنعتي كمبود آب است كه بايد هرچه سريعتر اين مشكل از طريق مجموعه صنعت استان، آب و فاضلاب و استانداري مرتفع شود.

ابريشمي در خصوص تسهيلات بانكي به واحدهاي صنعتي خاطر نشان كرد: بعضي از واحدهاي صنعتي مشكلات نقدينگي و اخذ تسهيلات از بانكها و صدور ضمانت نامه را دارند كه مي توان بعد از اطمينان حاصل شدن از فعال بودن و وضعيت واحد صنعتي مشكل دار ، آنها را به صندوق ضمانت سرمايه گذاري صنايع كوچك جهت صدور ضمانت نامه بانكي معرفي كرد.

وي در ادامه خاطر نشان كرد: مشكلات مالي و نقدينگي واحدها ي صنعتي نياز به كار بزرگتري دارد كه بايد دولت با بانكها اين امر را حل و فصل كنند.

معاون وزير در خصوص فضاي كسب و كار گفت: نگاه دولت جديد براساس بهتر شدن شرايط مي باشد در گذشته جهت گشايش اعتبار بايد 130 درصد اعتبار به بانكها پرداخت مي شد ولي در حال حاضر به 30 درصد رسيده است و همچنين حذف شدن بسياري از موارد در خصوص واردات كالا از جمله طرح شبنم را مي توان نام برد.

عبدالامير بصري اشاره اي به عملكرد اين شركت در خصوص وضعيت شهركها و نواحي صنعتي طبق قراردادهاي منعقده و واحدهاي به بهره برداري رسيده و پروژه هاي انجام شده در طول دوران تصدي خود كرد.

در ادامه بهمن غلام پور سرپرست شركت شهركهاي صنعتي هرمزگان به گوشه اي از برنامه هاي خود جهت ارتقاء اهداف و وظايف شركت فوق اشاره كرد.

در ادامه مراسم جاسم جادري استاندار هرمزگان در خصوص شهركها و نواحي صنعتي استان گفت: تشويق افراد براي سرمايه گذاري در شهركها و نواحي صنعتي منوط به ايجاد زير ساخت هاي مناسب مي باشد از آنجايي كه استان هرمزگان يك استان اقتصادي در كشور مي باشد ما انتظار داريم توسعه متوازن در مناطق كمتر توسعه يافته باشد.

استاندار هرمزگان خاطر نشان كرد: سرمايه گذاري در شهركهاي صنعتي بايد متناسب با رشد اقتصادي در اين منطقه باشد و به مشكلات واحدهاي صنعتي رسيدگي شود شهركهاي صنعتي و سازمان صنايع كوچك سكوي پرتاب براي سرمايه گذاران و كارآفرينان مي باشد.

مدير عامل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران قبل از مراسم توديع و معارفه از شهركهاي صنعتي شماره يك و دو بندرعباس و همچنين از شش واحد صنعتي توليدي مستقر در شهركهاي فوق از جمله واحد فرآورده هاي شيلاتي توليد كننده تن ماهي، آرد آسيابان توليد كننده آرد، شمه بسته بندي و فرآوري ماهي و ميگو در شهرك صنعتي شماره دو بندرعباس و شركت هاي سمراد توليد كننده درب و پنجره دو جداره، حيات هرمزگان توليد روغن نباتي و خرما بن جنوب توليد كننده انواع شيره خرما، عسل خرما و ... در شهرك صنعتي شماره يك بندرعباس بازديد نمودند و از نزديك با روند توليد و مشكلات پيش روي واحدهاي فوق آشنا شدند.

با حضور دكتر سيد ابريشمي معاون وزير صنعت و جادري استاندار هرمزگان، بهمن غلام پور بعنوان سرپرست شركت شهركهاي صنعتي هرمزگان منصوب و از زحمات عبدالامير بصري مدير عامل سابق در دوران تصدي تقدير شد.

كد خبر: 2198527

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۹ - ۱۰:۵۴

جمعه 29 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن