تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820579676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عابدزاده: پنجشنبه به ايران مي‌رسم / شرمنده محبت هاي مردم شدم


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: عابدزاده: پنجشنبه به ايران مي‌رسم / شرمنده محبت هاي مردم شدم


كاپيتان اسبق پرسپوليس و تيم ملي ايران گفت: از همه آنهايي كه اين روزها به نوعي با من و خانواده ام ابراز همدردي كردند تقدير و تشكر مي كنم و اميدوارم در شادي هايشان جبران كنم.
احمدرضا عابدزاده افزود: درگذشت پدر و از دست دادن تكيه گاهي كه يك عمر براي ما زحمت كشيد داغ بسيار سنگيني است و من اين روزها در غربت سخت ترين روزهايم را در غم از دست دادن پدرم سپري مي كنم و اميدوارم كه بتوانم محبت همه آنهايي كه اين روزها با من و خانواده ام ابراز همدردي كرده اند را جبران كنم.
عابدزاده درباره زمان سفرش به ايران گفت: با توجه به اينكه ايام تعطيلات كريسمس نزديك است براي تهيه بليط و سفر فوري به ايران با كمي مشكل مواجه شدم اما بالاخره بليط پرواز را تهيه كرده و چهارشنبه عصر پس از چندين ساعت توقف در فرودگاه استانبول عازم تهران خواهم شد و انشاالله روز پنجشنبه به ايران مي رسم و بلافاصله هم به اصفهان خواهم رفت تا بر سر مزار پدر خدابيامرزم بروم. با اين شرايط پس از اينكه نتوانستم در مراسم تشييع و تدفين پدر عزيزم حضور يابم در مراسم ترحيم كه صبح روز چهارشنبه برگزار مي شود نخواهم بود. روز يكشنبه مراسم شب هفت در اصفهان برگزار مي شود و دوستانم در تهران لطف كرده و در حال برنامه ريزي هستند تا مجلس ترحيمي كه احتمالا روز دوشنبه خواهد بود در تهران برگزار شود.
عابدزاده در پايان گفت: از زمان فوت پدرم پيام هاي ابراز همدردي مردم فوتبالدوست و هواداران را در فضاي مجازي و اينترنت مطالعه كرده و با خواندن پيام هاي محبت آميز و همدردي آنها اشك ريختم. طي اين روزها خيلي ها با صدور پيام تسليت با من ابراز همدردي كردند. از اعضاي تيم فوتبال پرسپوليس تا مديران باشگاه ، پيشكسوتان و بزرگان پرسپوليس و خيلي ها كه روزگاري با هم بوديم از همه آنها سپاسگزارم و اميدوارم كه در شادي هايشان جبران كنم. در اين ميان آقاي رويانيان و آقاي كربكندي با حضور در مراسم تشييع و تدفين لطف خود را بار ديگر به من نشان دادند. بنده امروز با آقاي رويانيان تماس گرفتم و بر حسب وظيفه از ايشان تشكر و قدرداني كردم. اينكه مديرعامل باشگاه پرسپوليس به رغم مسئوليت هاي زيادي كه دارد و در مراسم تشييع حضور يافته برايم بسيار ارزشمند و فراموش نشدني است. از ايشان سپاسگزارم و بار ديگر از رسانه ها و همه آنهايي كه طي اين روزها با صدور پيام تسليت يا ابراز همدردي در فضاي مجازي خود را شريك غم هاي من دانستند بي نهايت سپاسگزار و ممنونم. اميدوارم بتوانم كه محبت مردم و همه پيشكسوتان و مسئولان را جبران كنم. غم از دست دادن پدر بسيار سخت است و اين روزها من در غربت با مطالعه پيام هاي مردم كمي آرام گرفتم و اميدوارم كه بتوانم لطف مردم را جبران كنم.
43 43

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن