تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):وقتى كه برادر دينى‏ات از تو جدا شد، سخنى پشت سر او نگو، مگر اين كه دوست دارى او د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818759694




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس:جوانان پژوهنده ايران را به ابرقدرت تبديل كرده‌اند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس:جوانان پژوهنده ايران را به ابرقدرت تبديل كرده‌اند
نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي گفت: جوانان پژوهنده به دليل انجام كارهاي تحقيقاتي، امروز ايران اسلامي را به يك ابرقدرت در صحنه بين‌الملل تبديل كرده‌اند.


به گزارش خبرگزاري فارس در همدان، ظهر امروز همايش دانش‌آموزي و تجليل از معلمان و دانش‌آموزان پژوهنده در دبيرستان فرزانگان همدان با حضور نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي، معاون پژوهش و نيروي انساني اداره كل آموزش و پرورش، رئيس ستاد اقامه نماز استان، رئيس اداره استعدادهاي درخشان استان و جمعي از مسئولان همدان برگزار شد.

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي در اين مراسم گفت: تنها رمز موفقيت جمهوري اسلامي ايران در عرصه‌هاي مختلف بين‌المللي، تحقيق و پژوهش است.

امير خجسته با بيان اينكه انجام كار پژوهشي در ايران با شتاب بسيار خوبي در حال پيشرفت است، افزود: دانش‌آموزان و نخبگان ايران طي هشت سال دفاع مقدس در جبهه‌هاي حق عليه باطل جنگيدند و امروز جوانان و فرزندان شاداب و خلاق ايران در جبهه تحقيقات كار مي‌كنند.

وي ادامه داد: جوانان پژوهنده به دليل انجام كارهاي تحقيقاتي، امروز ايران اسلامي را به يك ابرقدرت در صحنه بين‌الملل تبديل كرده‌اند.

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه ايران در رشته‌هاي علمي به خصوص در زمينه انرژي هسته‌اي، رشد بالايي داشته است، تصريح كرد: فرزندان اين مرز و بوم در مسير علم و پژوهش گام‌هاي بلندي برداشته‌اند و به جهانيان ثابت كرده‌اند از ضريب هوشي بالايي برخوردار هستند.

وي افزود: ما نمايندگان مردم بايد در كنار گام‌هاي بلندي كه جوانان براي سربلندي ايران برمي‌دارند، بتوانيم بودجه خاصي را براي انجام امور تحقيقاتي آنها اختصاص دهيم.

خجسته گفت: ما در بودجه سال 93 اعتبارات بهتري براي بحث‌هاي تحقيقاتي و پژوهشي اختصاص خواهيم داد.

رئيس ستاد اقامه نماز استان همدان نيز گفت: رشد، توسعه و بالندگي يك كشور و جامعه مرهون تحقيق و پژوهش است.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيدمرتضي حسني‌حلم افزود: در مسايل فرهنگي، ساختار نيروي انساني، تخصيص اعتبار و بودجه با مشكلاتي مواجه هستيم كه در همين راستا متوليان امر بايد در رفع موانع تلاش كنند.

وي ادامه داد: بايد بستر و زمينه انجام كارهاي پژوهشي براي دانش‌آموزان و نخبگان علمي از سوي مسئولان و پژوهندگان فراهم شود.

رئيس ستاد اقامه نماز استان همدان يادآور شد: پژوهندگان در عرصه علمي بايد هويت‌يابي، اعتماد به نفس و خودباوري را سرلوحه كار خود قرار دهند.

در اين مراسم از 55 دانش‌آموز و 12 معلم پژوهنده تقدير شد كه ملاك انتخاب اين دانش‌آموزان و معلمان پژوهنده، كسب رتبه در جشنواره‌ها و المپيادهاي علمي و همچنين ارائه طرح هاي پژوهشي بوده است.

در اين مراسم سه مقاله از سوي دانش‌آموزان اين مدرسه با موضوع «نقش سلول‌هاي بنيادين در درمان ديابت»، «بررسي ادبيات ايران در تقابل با ادبيات جهان» و «تأثير و اهميت نماز و حجاب» ارائه شد.

همچنين اقدام‌ پژوهشي معلم برگزيده و حائز رتبه برتر استان در شانزدهمين برنامه معلم پژوهنده (مجتبي مستقيمي) با موضوع، «چگونه توانستم رفتارهاي اجتماعي مدرسه راهنمايي علامه حلي 1 را بهبود ببخشم» نيز براي حضار به طور كامل توضيح داده شد.

برگزاري مسابقه مشاعره با حضور هفت شركت‌كننده و ايراد دكلمه از ديگر برنامه‌هايي بود كه زينت‌بخش اين مراسم شد.

انتهاي پيام/89024/ب۳۰

چهارشنبه 27 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 103]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن