تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819523285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:آزاد‌راه تهران ـ شمال اعتبار ملي گرفت/تبديل 1+5 به 2+5


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس:آزاد‌راه تهران ـ شمال اعتبار ملي گرفت/تبديل 1+5 به 2+5
نماينده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: براي نخستين بار آزاد راه تهران ـ شمال اعتبار ملي گرفت.


به گزارش خبرگزاري فارس از كلاردشت، قاسم احمدي صبح امروز در جلسه شوراي اداري كلاردشت گفت: براي نخستين بار اعتباري بالغ بر 139 ميليون يورو و 100 ميليارد تومان براي آزادراه تهران - شمال در بودجه 93 پيش‌بيني شده است.

وي ادامه داد: اميدواريم آزادراه تهران - شمال با اين اعتبار بتواند شتاب بيشتري بگيرد.

اين مسئول با اعلام اينكه اگر ايران مقتدر نباشد كشورهاي حاشيه خليج فارس نابود مي‌شوند، در مورد ادعاي حضور شوراي همكاري خليج فارس در گروه 1+5 هسته‌اي افزود: شوراي همكاري خليج فارس مدعي شده براي تأمين امنيت كشورهاي عضو اين شورا (همكاري خليج فارس) در گروه 1+5 حضور داشته باشد يعني اين گروه به 2+5 تبديل شود.

وي گفت: كسي نيست بگويد اين ايران است كه تا به امروز امنيت‌تان را تأمين كرده است و اگر ايران مقتدر نباشد اين كشورها نابودند.

دبير مجمع نمايندگان مازندران درباره پرداخت يارانه‌ها گفت: ما در هر ماه يك‌هزار ميليارد تومان كسري بودجه به دليل پرداخت يارانه داريم،نمي‌توانيم به بهانه سرمايه‌دار بودن يك نفر بگوييم چون فلاني سرمايه دارد به او يارانه نمي‌دهيم، هر ايراني بايد از يارانه سهم ببرد،اين مقدار حق هر ايراني است هرچند ناچيز باشد.

اين مسئول ادامه داد: بايد براي حل مشكل يارانه فكري كرد كه دولت و مجلس در حال حل اين مشكل هستند.

* قطع شبكه‌هاي تلويزيون با كوچك‌ترين تغييرات آب‌وهوايي

سرپرست فرمانداري كلاردشت نيز در اين مراسم با درخواست از مديركل صدا و سيماي مازندران گفت: با هر تغيير آب و هوايي مردم منطقه نه تصوير تلويزيوني دارند و نه صداي راديو را مي‌توانند بشنوند زيرا كل منطقه از لحاظ پوشش تلويزيوني وضعيت مطلوبي ندارد و هنوز مردم و گردشگران به سبك قديمي و تنها 6 شبكه را كه در برخي از مناطق با كيفيت نامطلوب گذشته به صورت غيرديجيتال مشاهده مي‌كنند.

محمد معصومي ادامه داد: اين امر زيبنده مردم شهرستاني كه ملي و جهاني ديده مي‌شوند، نيست پس درخواست ما از مديركل صدا و سيماي مازندران اين است كه با راه‌اندازي دستگاه ديجيتالي به مردم اين شهرستان هديه بدهند.

وي در ادامه افزود: با توجه به اينكه اكنون بيش از چند ماه از تاسيس شهرستان كلاردشت گذشته اما بسياري از مديران كل حتي يك بار هم درباره چگونگي استقرار ادارات و دستگاه‌ها در اين شهرستان حضور پيدا نكردند.

وي گفت: استقرار ادارات و استقلال نمايندگي‌هاي مستقر در كلاردشت مهم‌ترين چيزي است كه ما خواستار پيگيري و به سرانجام رسيدن آن هستيم و از نماينده مجلس نيز مي‌خواهيم نسبت به اين موضوع توجه ويژه داشته باشد.

فرماندار كلاردشت با اشاره به اينكه برگزاري جلسه كميته برنامه‌ريزي شهرستان براي پيش‌بيني بودجه سال 93 در دستور كار قرار دارد، افزود: ادارات با در نظر گرفتن اولويت بيشتر براي پروژه‌هاي نيمه‌كاره براي حضور در اين كميته آمادگي لازم را داشته باشند.

معصومي افزود: حضور رؤسا يا نمايندگان اداره‌ها در جلسات ضروري است و ادارات بايد گزارش ماهانه خود را به فرمانداري ارائه كنند.

وي متذكر شد: مسئولان ادارات طبق قانون موظف هستند فرم‌هاي اعزام به ماموريت يا اخذ مرخصي را تكميل و به فرمانداري ارسال كنند.

نماينده عالي دولت در كلاردشت متذكر شد: ادارات هرچه سريع‌تر نسبت به تعويض تابلوها و نصب تابلوهاي شهرستاني اقدام كرده و در نظر داشته باشند از اين به بعد هيچ ارباب رجوعي را به ادارات چالوس يا نوشهر ارجاع ندهند و پيگيري‌هاي لازم را خودشان انجام داده و پاسخ ارباب رجوع را در كلاردشت بدهند.

انتهاي پيام/2296/ل30

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن