تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803312551




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم نوشهر و چالوس:مشكلات گازرساني مرزن‌آباد مرتفع مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم نوشهر و چالوس:مشكلات گازرساني مرزن‌آباد مرتفع مي‌شود
نماينده مردم نوشهر و چالوس و كلاردشت در مجلس شوراي اسلامي گفت: مشكلات گازرساني مرزن‌آباد چالوس به‌زودي مرتفع مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از چالوس، با حضور نماينده مردم نوشهر و چالوس و كلاردشت در مجلس شوراي اسلامي و تني چند از مسئولان مشكلات روستاهاي گَويتَر، گوهركلا، بِهكله، سيرگاه، بنفشه‌ده و خشك‌دره مورد بررسي قرار گرفت.

در اين نشست ابتدا روساي شوراهاي اسلامي روستاها هركدام دقايقي به بيان مشكلات و معضلات روستاي خود پرداختند و سپس مسئولان به آن پاسخ دادند.

رئيس شوراي اسلامي روستاي " گويتر" گفت: آب شرب از مشكلات عمده اين روستا است و عليرغم اينكه در گذشته مسئولان وعده حل اين مشكل را دادند اما اقدامي در اين باره نشد.

انوشيروان پولادي افزود: مسافت زياد روستاي " گويتر" با شهرستان چالوس باعث مي‌شود تا مردم براي كار اداري شهرستاني مسافت زيادي را در سرما و گرما طي كنند، بنابراين خواستار الحاق اين روستا به شهرستان كلاردشت هستيم.

وي با بيان اينكه مردم روستاي گويتر از نظر فرهنگي، آداب و رسوم سنن به كلاردشت بسيار نزديك هستند، اظهار داشت: الحاق " گويتر " به كلاردشت بسياري از مشكلات مردم منطقه را در امورات اداري حل مي‌كند.

وي ابراز كرد: مردم اين روستا در طول سال فقط در ايام تابستان بخاري‌هاي خود را جمع مي‌كنند و در باقي سال بخاري‌ها روشن است بنابراين با توجه در حال اجرا بودن 10 كيلومتر از لوله اصلي گاز در حوزه " گويتر" خواستار تسريع در روند گازرساني به اين منطقه هستيم.

همچنين رئيس شوراي اسلامي روستاي گوهركلا بيان كرد: در باره آبرساني به اين روستا و حومه پس از پيگيري‌هاي مداوم و رفت و آمد به مركز استان، به ما گفتند براي آبرساني اين منطقه نياز به بودجه سه و نيم ميليارد توماني است و بنابراين ما اكنون تقاضاي رسيدگي داريم.

رحمت‌اله پورمرادي گفت: الحاق روستاي گوهركلا از بخش مرزن‌آباد به شهرستان كلاردشت خواسته بحق مردم اين منطقه در راستاي تسهيل در انجام كارهاي اداري است.

وي با اشاره به سرعت بخشي در روند گازرساني به اين منطقه ابراز كرد: در زمينه طرح هادي روستا با مشكلاتي روبرو هستيم.

وي عنوان كرد: استقرار خودروي آتش‌نشاني در دهياري روستاي "گويتر" امري ضروري است تا در مواقع اضطراري امدادرساني و اطفاي حريق سريعا انجام شود چرا كه خودروي آتش‌نشاني مرزن‌آباد با آن مسافت زياد جوابگوي اين منطقه نيست.

رئيس شوراي روستاي "بنفشه ده" هم در سخناني گفت: مشكلات ما در زير نام گردشگري كلاردشت پنهان شده است.

مهرداد محمدثاني با بيان اينكه كشاورزي و دامداري ديگر چندان جوابگو نيست، افزود: مردم اگر زمين‌هاي خود را مي‌فروشند براي اين است تا مرهمي بر مشكلات خود بگذارند.

وي تصريح كرد: مشكلات فاضلاب آب شرب را تهديد مي‌كند و اين مي‌تواند در آينده مشكل‌ساز شود.

وي يادآور شد: الحاق اين منطقه به كلاردشت از ديگر خواسته‌هاي مردم است تا مجبور نباشند در مواقع لزوم براي كارهاي اداري مسافت زيادي را تا چالوس طي كنند.

رئيس شوراي اسلامي روستاي " بِهكله " گفت: آسفالت راه اين روستا كه با آسفالت جاده اصلي فاصله زيادي ندارد از مطالبات مردم است.

فرهمند بشكول افزود: از نظر منابع آب در منطقه مشكل خاصي وجود ندارد و مي‌توان با مهار آب‌هاي سطحي همچون چشمه‌ها اين مشكل را برطرف كرد كه البته اين امر نياز به حمايت ويژه مسئولان است.

در ادامه رئيس شوراي بخش مرزن‌آباد گفت: حدود 20 سال از لوله‌گذاري و ايجاد مخزن آب در اين منطقه مي‌گذرد اما آبي در مخزن و لوله‌ها وجود ندارد.

بيش از چهار هزار خانوار در منطقه "بيرون بشم" سكونت دارند و منتظر آب شرب هستند تا پروژه آبرساني به سرانجام خود برسد.

شمع‌علي مرادنوري افزود: آب رساني منطقه نياز به اعتبارات ملي دارد و اعتبارات استاني و شهرستاني دردي را دوا نمي‌كند.

وي گازرساني، تعريض برخي محورها در طول مسير و نصب روشنايي را از ديگر مطالبات مردم منطقه عنوان كرد.

بخشدار مرزن‌آباد نيز با اشاره به كمبود شديد آب شرب گفت: مردم منطقه در شش ماهه‌ي اول سال با كمبود آب شرب مواجه هستند و اين در حالي‌است كه لوله‌گذاري شبكه اصلي آب شرب به دليل كمبود اعتبارات متوقف شده است و نياز به اعتبارات ملي و استاني است.

عابدين كياپاشا افزود: لوله‌گذاري خط اصلي تغذيه گاز با پيگيري‌هايي كه احمدي نماينده مردم نوشهر و چالوس و كلاردشت انجام داده در حال اجرا است و اميدواريم لوله‌گذاري روستاهاي در طول مسير در اولويت قرار گيرند.

وي اظهار داشت: تعداد دهياري‌هاي منطقه 22 دهياري است كه اين رقم نياز به افزايش است و بايد مجوزهاي آن اخذ شود.

* مشكلات گازرساني مرزن آباد به‌زودي مرتفع مي‌شود

نماينده مردم شهرستان‌هاي نوشهر و چالوس و كلادرشت در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين نشست گفت: مشكلات گازرساني كلاردشت به‌زودي مرتفع مي‌شود.

قاسم احمدي لاشكي با بيان اينكه گازرساني يك پروژه بسيار سخت همراه با دقت و زمان كافي است، افزود: مشكلات گازرساني در منطقه مرزن آباد در حال پيگيري است و مكاتباتي تا كنون در اين مورد صورت گرفته است.

وي مشكل آب شرب منطقه را دغدغه‌اي جدي عنوان كرد و بيان داشت: با توجه به ساخت و سازهاي بي‌رويه در منطقه و حفر چاه‌ها براي تامين آب شرب منابع زيرزميني در معرض خطر قرار گرفته است.

احمدي تاكيد داشت: كميسيون ماده 99 در غرب استان بايد فعال‌تر شود و مسئولين استاني بايد نسبت به اين امر توجه بيشتري كنند.

وي با گلايه‌مندي از طرح پزشك خانواده در استان اظهار داشت: اگرچه طرح پزشك خانواده به‌صورت پايلوت در استان مازندران اجرا شده است و طرح خوبي است امام نتوانست موفق عمل كند.

نماينده مردم نوشهرو چالوس و كلاردشت اعلام داشت: از آنجايي‌كه بستر و زيربناي طرح پزشك خانواده در استان مهيا نيست بنابراين از مسوولين ذيربط خواستيم تا تكليف اين طرح روشن شود و مردم از سردرگمي در بيايند.

انتهاي‌پيام/2296/ك40

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن