تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 1 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801559277




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نماينده مردم شيراز در مجلس:اعتدال كم‌كم از فضاي سياسي فارس خارج مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نماينده مردم شيراز در مجلس:اعتدال كم‌كم از فضاي سياسي فارس خارج مي‌شود
نماينده مردم شيراز در مجلس با اشاره به انتصاب‌هاي اخير در فارس، اين استان را در حال خروج تدريجي از عمل به شعار اصلي و محوري دولت تدبير و اميد دانست.


جعفر قادري امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شيراز با بيان اينكه ملاك انتخاب مديران بايد توانمندي و شايستگي و نه جناحي و گروهي باشد، اظهار داشت: گماشتن مديركل اداره‌هايي كه با سرپرست اداره مي‌شدند، قابل توجيه است اما تغيير مديركل‌هايي كه توانمندي آنان در وزارتخانه‌ها نيز اثبات شده و پافشاري بر تغيير آنان چيزي جز خروج از اعتدال و نگاه‌هاي جناحي تعبير نمي‌شود.

وي افزود: يك مورد را نمي‌توان مثال زد كه از اصولگرايان معتدل به پست‌هاي مديريتي اين استان منصوب شده باشد در صورتي كه پست‌ها در فارس به تدريج در اختيار اصلاح‌طلبان تندرو قرار مي‌گيرد.

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي با تصريح اينكه اعتدال ايجاب مي‌كند تا نيروهاي معتدل از هر دو جناح به كار گرفته شوند، گفت: با ادامه اين روند كم‌كم اين استان وارد تشتت‌ها، اختلاف‌ها و درگيري‌ها مي‌شود و در نهايت مجموع فارس بزرگ ضرر مي‌كند.

قادري با بيان اينكه اگر ملاك انتصاب مديران توانمندي و كارآمدي نباشد و نيروهاي قوي را از گردونه مديريتي اين استان خارج و تحقير كنند و از تجربيات و توانمندي‌هاي آنان در بخش‌‌هاي ديگر استفاده نشود و تنها هدف به كارگيري افراد از يك سليقه ويژه سياسي باشد، نتيجه‌اي جز دامن زدن به اختلافات و ايجاد ناآرامي در بر ندارد.

وي با اشاره به اينكه برخي از افراد منصوب شده در پست‌هاي مديريتي فارس، در زمان انتخابات به افراد ديگري جز آقاي روحاني متصل بوده‌اند و شايد تنها در روزهاي آخر كمي تغيير سمت و سو داده باشند و به يقين در انتخابات نقش برجسته و تاثيرگذاري نداشته‌‌اند.

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي خاطرنشان كرد: اميدواريم در عزل و نصب‌ها در اين استان با نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي و ائمه جمعه هماهنگي شود.

قادري اضافه كرد: تاكنون نمايندگان مردم در خانه ملت احترام نگه داشته‌اند اما اگر اين روند ادامه يابد، كم‌كم تريبون‌ها باز و اعتراض‌ها شروع مي‌شود كه نتيجه آن نيز عقب‌رفت اين استان است.

قادري در بخش ديگري از اين گفت‌وگو با اشاره به برنامه‌هاي صدا و سيماي فارس، ابراز داشت: جذب مخاطب بسيار خوب است اما اين كار نبايد با هر قيمت و هزينه‌اي صورت گيرد.

وي ادامه داد: فارس و شيراز به عنوان سومين حرم اهل‌بيت(ع)، نقش برجسته‌اي براي آن تعريف شده، از اين رو برنامه‌هاي صدا و سيماي ما از حساسيت ويژه‌اي برخوردار است چراكه هم‌رديف شهرهاي مقدسي مانند قم و مشهد قرار گرفته‌ايم.

اين نماينده مجلس اضافه كرد: چنانچه مي‌خواهيم مخاطبي را جذب كنيم بايد در راستاي فعاليت‌هاي مذهبي و اخلاقي صورت گيرد.

قادري تصريح كرد: صدا و سيما با ارائه برنامه‌هايي كه به معرفي جاذبه‌هاي تاريخي و طبيعي، توانمندي‌هاي فارس و شيراز در زمينه‌هاي علمي و معرفي نخبگان پرداخته شود، مي‌تواند مخاطبان تاثيرگذار بي‌شماري را جذب كند.

وي توليد برنامه‌‌هاي يك‌بعدي و نپرداختن به معرفي نخبگان فرهنگي، اقتصادي و رفتن تنها به سمت و سوي چند هنرمند و ورزشكار را از آسيب‌هاي رسانه ملي دانست و گفت: بايد نخبگان در زمينه‌هاي مختلف را به عنوان الگو به جوانان و نوجوانان ارائه دهيم تا شاهد جامعه‌اي پويا و خلاق و پيش‌رونده باشيم.

نماينده مردم شيراز در مجلس با بيان اينكه در جلسات مشترك با مسئولان صدا و سيما تذكرات لازم خود را مي‌دهيم و چنانچه لازم باشد از ظرفيت‌هاي قانوني نيز استفاده مي‌كنيم، تصريح كرد: علاوه بر نمايندگان مجلس، تشكل‌هاي فرهنگي و رسانه‌ها بايد در اين زمينه نقش نظارتي داشته باشند.

انتهاي پيام/2448/

دوشنبه 2 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن