تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كسى، به هدايتى راهنمايى كند، پاداشى را كه براى پيروان هدايت وجود دارد، براى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814590052




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استعفاي دسته جمعي نمايندگان بهترين راه دفاع از حقوق مردم خوزستان بود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استعفاي دسته جمعي نمايندگان بهترين راه دفاع از حقوق مردم خوزستان بود
اهواز – خبرگزاري مهر: نماينده بهبهان در مجلس شوراي اسلامي گفت: استعفاي دسته جمعي همه نمايندگان خوزستان در مجلس بهترين راه دفاع از حقوق از دست رفته مردم خوزستان بود.

محمد باقر شريعتي در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار كرد: همه نمايندگان خوزستان صبح امروز با امضاي استعفا نامه اي و تقديم آن به هيات رئيسه مجلس اعتراض خود را به كاهش بودجه اختصاص يافته به اين استان در لايحه بودجه سال 1393 كه از سوي دولت به مجلس تقديم شده است را نشان دادند.

وي افزود: متاسفانه در بودجه امسال اعتبارات استان خوزستان به شدت كاهش يافته است و 60 درصد از آنچه پيش بيني كرده بوديم كمتر است. اين در حالي است كه استان خوزستان هم اكنون با مشكلات عديده اي مواجه است و براي رفع اين محروميتها بايد بودجه خاصي از سوي دولت به استان خوزستان اختصاص داده شود.

نماينده بهبهان در مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: با وجود گذشت حدود سه دهه از پايان جنگ تحميلي هنوز مشكلات ناشي از جنگ در گوشه گوشه استان به خصوص در بخش زير ساختي مثل آب، فاضلاب، برق و خدمات رفاهي ديده مي شود و در صورتي كه بودجه استان افزايش پيدا نكند اين محروميتها و كاستي ها تشديد شده و زندگي را بر مردم خوزستان تنگ مي كند.

شريعتي تصريح كرد: امروز با نوبخت معاون رئيس جمهور گفتگويي از سوي نمايندگان خوزستان صورت گرفته تا در اسرع وقت نسبت به افزايش بودجه استان در سال 93 از سوي دولت تجديد نظر اساسي صورت بگيرد و در غير اينصورت آنها بايد پاسخگوي ظلمي كه به مردم خوزستان شده است باشند. نمايندگان خوزستان نيز تا احقاق كامل حقوق مردم نسبت به استعفاي خود مصمم و جدي هستند.

وي گفت: انتظار داريم دولت به سرعت در اين خصوص تجديد نظر كند.

كد خبر: 2192608

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۱۹ - ۱۱:۵۷

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن