تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804716930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگراني شورا در مورد كارگران شهرداري، سگ‌هاي ولگرد و فروشگاه‌هاي شهروند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نگراني شورا در مورد كارگران شهرداري، سگ‌هاي ولگرد و فروشگاه‌هاي شهروند
شوراي شهر تهران امروز شنونده گزارش معاون خدمات شهري شهرداري تهران بود، اما جلسه بيشتر به ارائه تذكرهايي نسبت به اين معاونت در مورد كشتن سگ‌هاي ولگرد، فروشگاه‌هاي شهروند، كارگران شهرداري و غيره منتهي شد.

به گزارش خبرنگار «شهري» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مجتبي عبدالهي، معاون خدمات شهري شهرداري تهران گزارشي را در خصوص برنامه پنج ساله دوم شهرداري تهران در حوزه خدمات شهري و سازمان‌هاي تابعه ارائه كرد كه بيشتر به كليات پرداخت.

در ادامه اعضاي شورا مطالب و سوالاتي را از وي ارائه كردند.

عبدالحسين مختاباد، عضو شوراي شهر تهران خطاب به معاون شهردار گفت: علاوه بر بازديد خود، تصاويري را در مورد اتوبان نيايش ديده‌ام كه در آن شرايط معتادان بسيار نگران كننده بود و حتي معتادان به راحتي در آنجا چادر زده بودند و يا در محله هرندي محيطي آلوده وجود داشت.

سوال من اين است كه وظيفه اين معاونت در مورد اين لكه‌هاي سياه در شهر كه هر روز بيشتر مي‌شود چيست؟

به گزارش ايسنا، رحمت الله حافظي، رئيس كميسيون سلامت و محيط زيست شوراي شهر تهران با تاكيد بر اينكه بسياري از پروژه‌هاي شهرداري پيوست سلامت و محيط زيست ندارند و يا اجرايي نشده‌اند، گفت: به عنوان مثال اگر شهرداري در تونل توحيد پيوست سلامت را اجرايي مي‌كرد شاهد نبوديم كه موتورسيكلت سواران در آن بيهوش شوند و بعد شهرداري هزينه‌هاي اضافي را براي جبران اين خسارت بپردازد و حالا هم شهرداري بايد در مورد تونل نيايش ضمانت بدهد كه اگر حادثه و آتش سوزي در اين تونل رخ دهد چند هزار نفر دچار آسيب خواهند شد؟

به گزارش ايسنا، محمد حقاني، عضو كميسيون سلامت و محيط زيست شوراي شهر تهران با اشاره به تذكرهاي متعددي كه در مورد حذف و از بين بردن باغات شهر تهران داشته است گفت: متاسفانه هر روز باغات زيادي از طرق مختلف از بين مي‌روند و بايد راهكاري براي اين مشكل بزرگ پيدا كنيم.

وي افزود: به عنوان مثال "باغ معنوي" در خيابان جمشيديه را مورد هجوم قرار داده‌اند و درختان آن را خشكانده‌اند و بعد شهرداري منطقه نيز مجوز را صادر كرده و بدون هيچ مشكلي كار خودشان را انجام داده‌اند. كشتن يك درخت مثل كشتن يك نفر انسان است و بعد بگوييم در آينده دو سه هزار بچه به دنيا مي‌آيند.

وي از شهرداري تهران خواست تا باغ معنوي را مصادره كند و درختان باقي مانده آن را نجات دهد.

وي در ادامه در تذكري گفت: ورود سازمان ميادين ميوه و تره بار به بخش خصوصي درست نيست، چرا كه سازمان ميادين ميوه و تره بار بايد بدون سود، فاصله‌اي بين توليد و مصرف كننده را پر كند به همين دليل اقداماتي كه اخيرا در قالب BOT‌ براي ساخت فضاهاي جديد انجام مي‌دهد خلاف قانون است.

اين عضو شوراي شهر تهران در ادامه با اشاره به بازديد خود از خوابگاه‌هاي كارگران شهرداري گفت: فضاهاي خوبي در نظر گرفته شده اما نگهداري و نظارت بر اين خوابگاه‌ها مناسب نيست و شرايط بدي در حال حاضر در آنجا وجود دارد و از كوچكترين امكانات نظير نظافت و ايمني برخوردار نيستند و به عنوان مثال در زمان بازديد ما شاهد بوديم كه وضع نظافت خوبي نداشتند و بخاري‌ها بدون دود كش بودند كه اگر چنين شرايطي ادامه يابد و كسي بميرد فاجعه بزرگي رخ خواهد داد.

نگران سيل در تهران هستيم

احمد دنيامالي، رئيس كميسيون حمل و نقل و ترافيك شوراي شهر تهران در ادامه گفت: واگذاري فروشگاه‌هاي شهروند به بخش خصوصي در طول چهار سال آينده قابل قبول است اما بايد برخي از موارد مهم در مورد اين واگذاري‌ها رعايت شود.

وي همچنين با اشاره به روند آبياري فضاي سبز در شهر تهران گفت: شهرداري تا كنون بيش از 200 حلقه چاه حفر كرده است و به شدت سفره آبهاي زير زميني پايين رفته و بايد در مورد حوزه مديريت آب و مديريت بحران توجه جدي داشته باشيم.

وي گفت: آبخيزداري در تهران و بازگشت چرخه آبهاي سطحي و قنات‌ها بايد بيشتر از پيش مورد توجه قرار گيرد.

وي در ادامه به حوزه تفرجي "هفت رود دره" در تهران اشاره كرد و گفت: مردم در زمان استفاده و تفريح از كنار اين رود دره‌ها مي‌گذرند و راضي هستند اما در پايين دست اين رود دره‌ها نگراني براي وقوع سيل وجود دارد.

وي تاكيد كرد كه بايد مدلي از احتمال سيل در تهران با توجه به مدل 50 و يا 100 سال گذشته سيل در تهران تهيه شود و گفت: در سيلي كه سالها قبل در تجريش رخ داد شاهد بوديم كه چطور سنگهاي چندين تني را با خود به شهر آورد و چه خسارتي را وارد كرد.

دنيامالي همچنين در ادامه به ساماندهي آرامستان‌ها در شهرري به صورت اختصاصي تاكيد كرد و گفت: شهرري يكي از اماكني است كه ابنيه تاريخي در آن بسيار زياد است و بايد براي ساماندهي اين ابنيه تاريخي كه برخي از آنها تبديل به محل‌هايي براي ناهنجاريهاي اجتماعي شده‌، فكري شود.

كشتن غير انساني سگ‌هاي ولگرد را تعطيل كنيد

به گزارش ايسنا، دنيامالي در ادامه تذكر خود به معاونت خدمات شهري گفت: از شما مي‌خواهم تا كشتن غيرانساني و غيراخلاقي و غيرشرعي سگ‌هاي ولگرد را تعطيل كنيد.

وي همچنين اضافه كرد: در مورد موش‌ها هم همين وضعيت وجود دارد، اما در مورد اين موجودات طرح عقيم سازي موش را انجام داده‌اند، اما ما نفهميده‌ايم كه اين طرح‌ها چه نتايجي را داشته است و بهتر است گزارشي از اين موضوعات به شورا آورده شود.

به گزارش ايسنا، همچنين تقي پور، سخنگوي شوراي شهر تهران ضمن اعلام مخالفت نسبت به خصوصي سازي فروشگاه‌هاي شهروند گفت: اگر شهروند را خصوصي كنيم، چيزي مي‌شود شبيه همه پاساژهاي خصوصي شهر تهران.

وي افزود: مگر بخش خصوصي دستش بسته است و محدوديتي دارد تا بتواند چنين فضاهايي را ايجاد كند و لزومي ندارد كه فروشگاه‌هاي شهروند تبديل به بخش خصوصي شود و اين تصميم به هيچ وجه تصميم مناسب و به نفع مردم نيست.

انتهاي پيام

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن