تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):زراعت در زمين هموار مى رويد، نه بر سنگ سخت و چنين است كه حكمت، در دل هاى متواضع...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802903594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس كميسيون حمل و نقل شوراي اسلامي شهر قزوين:افزايش كيفيت اتوبوس‌ها ترغيب شهروندان به استفاده از آن را به دنبال دارد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس كميسيون حمل و نقل شوراي اسلامي شهر قزوين:افزايش كيفيت اتوبوس‌ها ترغيب شهروندان به استفاده از آن را به دنبال دارد
رئيس كميسيون حمل و نقل شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: افزايش كيفيت اتوبوس‌ها و زمان‌بندي دقيق براي تردد آنها موجب ترغيب شهروندان به استفاده بيشتر از وسايل نقليه عمومي مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از قزوين، حكمت‌الله داوودي ظهر امروز در همايش روز ملي حمل و نقل كه در سالن اجتماعات سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري قزوين برگزار شد، اظهار داشت: امروز استفاده از خودروي شخصي يكي از مواردي است كه در بيشتر خانواده‌ها وجود دارد.

وي افزود: به دليل عدم توازن توليد و توزيع خودرو در سطح كشور مشكلات زيادي در بخش حمل و نقل به وجود آمده كه بايد براي رفع آنها اقدامات اساسي صورت گيرد.

رئيس كميسيون حمل و نقل شوراي اسلامي شهر قزوين عنوان كرد: بر اساس آمارها در شهرهاي آلوده 70 درصد آلودگي هوا مربوط به خودروها و 30 درصد مربوط به ساير موارد است كه نشان از نقش پررنگ خودروها در آلودگي هوا دارد.

داوودي تصريح كرد: آلودگي‌ها نيز به نوبه خود مشكلات عديده‌اي را به وجود مي‌آورد ابتلا به انواع سرطان‌‌ها يكي از اين موارد است.براي جلوگيري از آلودگي هوا و رفع مشكلات ترافيكي در وهله اول بايد فرهنگ‌سازي لازم در خصوص استفاده از وسايل نقليه عمومي انجام شود.

رئيس كميسيون حمل و نقل شوراي اسلامي شهر قزوين گفت: زيرا در صورت عدم فرهنگ‌سازي در اين زمينه حتي اگر تمام خيابان‌ها دو طبقه شود باز جوابگوي مشكلات ترافيكي نيست.

داوودي اضافه كرد: بنابراين بايد سرمايه‌گذاري مناسبي در بخش حمل و نقل عمومي به ويژه اتوبوسراني انجام شود تا به نتيجه مطلوبي كه در بخش حمل و نقل و ترافيك مدنظر است، دست يابيم.

رئيس كميسيون حمل و نقل شوراي اسلامي شهر قزوين ابراز كرد: البته در كنار فرهنگ‌سازي براي استفاده بيشتر از وسايل حمل و نقل عمومي براي سفرهاي درون شهري بايد به كيفيت اين وسايل بيش از پيش توجه شود. افزايش كيفيت اتوبوس‌هاي درون شهري از يك سو و فرهنگ‌سازي براي استفاده از اين اتوبوس‌ها قطع يقين روند حل مشكلات ترافيكي را سرعت مي‌دهد.

وي ادامه داد: همچنين مسئولان اين حوزه بايد تلاش كنند در كنار افزايش كيفيت اتوبوس‌ها با در نظر گرفتن يارانه‌هاي مناسب براي استفاده از وسايل نقليه عمومي، سفرهاي درون شهري شهروندان با قيمت ارزان صورت گيرد.

عضو شوراي اسلامي شهر قزوين خطاب به رانندگان تاكسي خاطرنشان كرد: از رانندگان تاكسي انتظار مي‌رود علاوه بر مرتب كردن فضاي ظاهري وسيله نقليه خود، رفتار مناسبي با شهروندان داشته باشند و با صبر و حوصله با مسافران برخورد كنند.

انتهاي پيام/77010/خ30

سه شنبه 26 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن