تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز شب، موجب رضايت پروردگار، دوستى فرشتگان، سنت پيامبران، نور معرفت، ريشه ايمان، آس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803983047




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونالدو: توپ طلا يك جايزه است همه دنيا نيست/ ماندلا قطعا در بهشت است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: رونالدو: توپ طلا يك جايزه است همه دنيا نيست/ ماندلا قطعا در بهشت است
كريستيانو رونالدو با اعلام اين كه توپ طلاي اروپا تنها يك جايزه است و همه دنيا نيست، به خوشحالي از ديدار با ماندلا ياد كرد.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، فيفا، كريستيانو رونالدو را در كنار فرانك ريبري و ليونل مسي به عنوان سه بازيكن نهايي براي دريافت "توپ طلاي فوتبال جهان" در سال 2013 انتخاب كرد.

كريستيانو رونالدو پس از حضور در بين سه بازيكن نهايي نامزد دريافت توپ طلاي فوتبال جهان، گفت: كسب توپ طلاي فوتبال جهان براي من اهميت زيادي دارد. اين جايزه براي يك فوتباليست بسيار ارزشمند است. اما اين فقط يك جايزه فردي است. من ترجيح مي‌دهم كه بتوانم با باشگاهم فصل خوبي داشته باشم و به افتخارات زيادي دست پيدا كنم تا اين كه به توپ طلا برسم. توپ طلاي جهان يك جايزه است، همه دنيا نيست.

رونالدو درباره گرت بيل كه در چند هفته‌ اخير عملكرد بسيار خوبي در رئال مادريد داشته است، نيز گفت: گرت بيل در ابتدا با بدشانسي مواجه شد و به دليل مصدوميت چند هفته‌ نخست را از دست داد، اما در ادامه عملكرد بسيار خوبي از خود نشان داد. فراموش نكنيم كه او تازه از بند مصدوميت رها شده است. بيل يكي از بازيكن رويايي است كه كمك زيادي به تيم براي قهرماني خواهد كرد.

مهاجم پرتغالي درباره ماندن در رئال مادريد و كار كردن با كارلو آنچلوتي، گفت: از بودن در رئال مادريد كاملا راضي هستم و حس مي‌كنم كه در خانه خودم هستم. نمي‌دانم كه پايان فوتبالم چگونه رقم خواهد خورد، اما اين را مي‌دانم كه در حال حاضر از بودن در رئال مادريد بسيار افتخار مي‌كنم. از اين كه با كارلو آنچلوتي كار مي‌كنم خوشحالم. او مربي است كه تغيير و تحولات زيادي را در تيم ايجاد كرده و علاوه بر اين از نظر اخلاقي فردي كم نظير است. از اين كه با آنچلوتي كار مي‌كنم خوشحالم و مي‌خواهم از او چيزهاي زيادي ياد بگيرم.

رونالدو درباره نلسون ماندلا كه در سن 95 سالگي درگذشت، گفت: در زمان جام جهاني 2010 آفريقاي جنوبي فرصت اين را داشتم تا با او ديدار كنم. او تلاش زيادي كرد تا شرايط را در جهان بهتر كند. او قطعا به بهشت خواهد رفت و من مطمئنم كه فرشته‌ها هميشه در كنار او خواهند بود و از او مراقبت خواهند كرد.

مهاجم پرتغالي رئال مادريد در پايان درباره حضور در جام جهاني 2014 برزيل، گفت: اين جام جهاني براي ما بسيار ويژه است. از اين كه در برزيل بازي مي‌كنيم خوشحاليم، زيرا فرهنگ ما و برزيلي‌ها خيلي به هم نزديك است و هر دو يك زبان مشترك داريم. درباره مرحله انتخابي جام جهاني بايد بگويم كه روسيه عملكرد با ثبات‌تري نسبت به ما داشت، اما در نهايت توانستيم در پلي‌آف جواز حضور در جام جهاني را به دست آوريم. اين كه تيم ما مدعي قهرماني نيست خيلي اتفاق خوبي است و باعث مي‌شود فشار از تيم ما برداشته شود. تلاشمان را خواهيم كرد تا بهترين عملكرد را در جام جهاني نشان دهيم. بازي برابر سوئد در پلي‌آف انتخابي جام جهاني يكي از بهترين لحظات زندگي ورزشي من بود‌. از اين كه توانستم در ديدار برگشت هت تريك كنم در پوست خود نمي‌گنجيدم و از اين كه شادي مردم پرتغال و هم تيمي‌هايم را فهميدم كه چه كار بزرگي انجام داده‌ام‌.

رونالدو درباره اين كه كدام تيم‌ها شانس قهرماني در جام جهاني دارند؟ گفت: برزيل ، اسپانيا و آلمان سه تيمي هستند كه به نظر من شانس زيادي براي قهرماني در جام جهاني 2014 برزيل دارند.

انتهاي پيام

سه شنبه 19 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن