تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801627642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با معرفي نفرات برترنخستين جشنواره شناي قهرماني مدارس ابتدايي كاشان پايان يافت


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با معرفي نفرات برترنخستين جشنواره شناي قهرماني مدارس ابتدايي كاشان پايان يافت
نخستين جشنواره شناي قهرماني ويژه مدارس ابتدايي شهرستان كاشان با معرفي نفرات اين رقابت‌ها به كار خود پايان داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كاشان، مديرعامل سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان عصر امروز در آيين اهداي جوايز شناگران برتر اين رقابت‌ها در استخر شناي مرواريد سازمان رفاهي تفريحي شهرداري اين شهرستان، استعداديابي در رده سني پايه ورزش را يكي از اهداف اين جشنواره اعلام كرد و اظهار داشت: طرح استعداديابي شناگران نونهال و نوجوانان شهرستان كاشان براي تشكيل تيم‌هاي منتخب شناي كاشان با برگزاري اين جشنواره تحقق مي‌يابد.

مهدي نادعلي افزود: نخستين جشنواره شناي قهرماني ويژه مدارس ابتدايي شهرستان كاشان كه توسط اداره ورزش و تفريحات سالم سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان و با همكاري آموزش و پرورش و هيئت شناي شهرستان كاشان برگزار شد علاقه‌مندان به شنا به لحظ فيزيكي، تكنيك و ثبت ركورد مورد ارزيابي قرار گرفتند.

به گفته وي، با شناسايي شناگران نخبه و تحت پوشش گرفتن آنان براي عضويت در تيم‌هاي منتخب شناي كاشان تمرينات خود را زير نظر مربيان مجرب شنا براي حضور موفق در مسابقات استاني آغاز مي‌كنند.

رئيس اداره ورزش و تفريحات سالم سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان نيز اين رقابت‌ها را آغاز راه طولاني براي رسيدن به رتبه‌هاي برتر شناي استان و كشور اعلام كرد و افزود: نخستين جشنواره شناي قهرماني ويژه مدارس شهرستان با استقبال 60 نفر شركت كننده از 10 مدرسه مقطع ابتدايي اين شهرستان روبرو شد.

سجاد مظفري‌تبار افزود: در اين رقابت‌ها كه به سرداوري مسعود چيت‌سازيان و در سه رده سني برگزار شد در رده سني شناي آزاد زير 10 سال حسين حسن‌بيگي از مدرسه كاشاني‌پور به مقام قهرماني رسيد، پوريا افتخاري از مدرسه كوثر نايب قهرمان شد و سپهر شائمي از مدرسه كاشاني‌پور به مقام سوم اين رده سني بسنده كرد.

وي افزود: در رده سني متولدين سال‌هاي 81 و 82 رشته كرال سينه، حسين ميلادي از مدرسه ملاصدرا بر سكوي نخست ايستاد، مهدي نوري از مدرسه علامه دهخدا و يونس رودكيان از مدرسه موسي بن جعفر به طور مشترك بر سكوي دوم ايستادند و مهرشاد مرادي غفار از مدرسه صلاحي بر سكوي سوم ايستاد.

مظفري‌تبار يادآور شد: در رده سني سال‌هاي 84 و 85 رشته كرال سينه، مصطفي صادقي از مدرسه موسي بن جعفر(ع) عنوان نخست را به خود اختصاص داد، حسين پاكروان از مدرسه موسي بن جعفر(ع) عنوان دوم را كسب كرد و كيوان فارسي از مدرسه صلاحي به همراه محمد حسين راستي از مدرسه لاجوردي به طور مشترك عنوان سوم را به خود اختصاص دادند.

رئيس اداره ورزش و تفريحات سالم سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان تصريح كرد: اين رقابت‌ها را روح‌الله حقيقت نيكو، مصطفي اكرامي فرد، ضياء حسن‌بيگي، جواد رباني، مجيد كيخواه، امير اسكندري، عباس منصوري و مهدي صفاري قضاوت كردند.

در پايان اين رقابت‌ها جوايز احكام و مدال نفرات برتر توسط حسين حيدريان عضو شوراي اسلامي شهر كاشان، مسئولان آموزش و پرورش كاشان و مسئولان سازمان رفاهي تفريحي شهرداري كاشان اهدا شد.

انتهاي پيام/63009/ك40

دوشنبه 18 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن