تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند خير بنده اى را بخواهد، واعظى از درون او برايش قرار مى دهد كه او را به ك...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801632957




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در پايان مسابقات دو و ميداني روداننفرات برتر دو و ميداني مدارس ابتدايي پسرانه رودان معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در پايان مسابقات دو و ميداني روداننفرات برتر دو و ميداني مدارس ابتدايي پسرانه رودان معرفي شدند
مسابقات دو و ميداني مدارس ابتدايي پسرانه شهري رودان با حضور 9 تيم از آموزشگاه‌هاي مختلف با معرفي نفرات برتر به كار خود پايان داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از رودان واقع در شمال شرق مركز هرمزگان، اين مسابقات در آموزشگاه‌هاي شهداي كربلا، شاهد، رازي بندمير، ابوذر سنگ رستم، 22 بهمن، بينش، بحرالعلوم، 12 فروردين و مهر انديشان در پنج ماده 60 متر، 100 متر، 400 متر، 800 متر و پرتاب وزنه در مجموعه ورزشي شهيد چمران رودان برگزار شد.

اين مسابقات در حالي به پايان رسيد كه در ماده 60 متر احمد رضا جعفري از دبستان بينش با ثبت ركورد 9 ثانيه و 40 صدم ثانيه اول شد و امير حسين برزوني از دبستان شاهد با ركورد 9 ثانيه و 44 صدم ثانيه و عليرضا درويش‌زاده از دبستان شاهد با ركورد 9 ثانيه و 89 صدم ثانيه به ترتيب دوم و سوم شدند.

در ماده 100 متر نيز احمدرضا صابريان از دبستان شهداي كربلا با زمان 14 ثانيه و 78 صدم ثانيه بر سكوي قهرماني ايستاد و اميررضا داوري با زمان 15 ثانيه و 30 صدم ثانيه از دبستان 22 بهمن دوم شد و عرفان نجفي از دبستان شاهد با ثبت زمان 15 ثانيه و 81 صدم ثانيه در جايگاه سوم اين ماده جاي گرفت.

سجاد حاجبي در ماده 400 متر با ثبت زمان يك دقيقه و 13 ثانيه و 48 صدم ثانيه از دبستان رازي بندمير بر سكوي قهرماني اين ماده تكيه زد و علي‌اكبر كهوري از دبستان شهداي كربلا و سعيد رنجبر از دبستان 22 بهمن به ترتيب با ثبت زمان يك دقيقه و 14 ثانيه و 81 صدم ثانيه و يك دقيقه و 16 ثانيه و 66 صدم ثانيه در جايگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در ماده 800 متر نيز سينا گرجي با زمان دو دقيقه و 46 ثانيه و 71 صدم ثانيه از دبستان بينش اول شد و امير رضا روداني از دبستان ابوذر با زمان دو دقيقه و 52 ثانيه و 29 صدم ثانيه دوم شد و فرزاد صياري با ثبت زمان دو دقيقه و 55 ثانيه و 74 صدم ثانيه از دبستان 12 فروردين به مقام سوم اين ماده بسنده كرد.

در ماده پرتاب وزنه نيز حجت‌الله انصاري با ثبت ركورد پنج متر و 50 سانتي‌متر اول شد و اميرحسين ذاكري از دبستان شاهد با ركورد پنج متر و 38 سانتيمتر و محمد سردهنه با پنج متر و 15 سانتيمتر از دبستان مهر انديشان به ترتيب در جايگاه دوم و سوم اين دور از مسابقات قرار گرفتند.

مسابقات دو و ميداني دانش‌آموزان مقطع ابتدايي حوزه‌هاي آبنما، جغين و بيكاه تا پايان بهمن ماه در حوزه‌هاي محلي مدارس و مجتمع‌هاي آموزشي آنها برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/88005/ر40

چهارشنبه 4 دي 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 144]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن